Ezviz T30 Pametna vtičnica z merjenjem električne energije
16,79 €
15,37 €
12,60 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ezviz T30 Pametna vtičnica z merjenjem električne energije
Upravljajte svoje naprave od koder koli. Z napravo Ezviz T30 lahko na daljavo upravljate luči, ventilatorje, računalniške naprave in še več.
Spremljanje porabe energije v realnem času
Pametna vtičnica T30 zagotavlja podrobna poročila o porabi energije vaših naprav. Ohranite nizke račune za elektriko.
Prilagajanje urnikov in časovnikov
Načrtujte vklop in izklop naprave ob pravem času. Z mobilnim telefonom na daljavo preverite, ali niste ničesar pustili vklopljenega.
Deluje z glasovnimi pomočniki
Imate polne roke dela? Ni problema. Prosite Google Home ali Amazon Echo, da namesto vas vklopi ali izklopi povezano napravo.
Vklop in izklop indikatorja po potrebi
Pametna vtičnica T30 omogoča izklop LED diod, ki vas lahko motijo ponoči.
Vtičnica s pomnilnikom
Pametna vtičnica T30 je dovolj pametna, da nadaljuje vaše načrte tudi po prekinitvi napajanja ali interneta.
Kompakten in nevsiljiv
Zasnova vtičnice T30 je kompaktna in lahka, tako da dve vtičnici, priključeni druga ob drugi, ne ovirata druga druge.
Varna uporaba
Vtičnica T30 je izdelana iz ognjevarnih materialov, ki ščitijo vaše naprave pred nesrečami.
Tehnični parametri
- Omrežje: IEEE802.11 b/g/n, 2,4 GHz
- Parjenje omrežja Wi-Fi: parjenje z dostopno točko
- Daljinski upravljalnik: podprt
- Časovno stikalo: podprto
- Stikalo za odštevanje: podprto
- Ročno stikalo: podprto
- Glasovno upravljanje z Amazon Alexa in Google Home: Podpira
- Statistični podatki o električni energiji: podpora
- Izhodna moč: največ 2 300 W
- Najdaljši čas zagona: 30 s
- Material z visoko požarno odpornostjo
- Delovna temperatura: od 0 do 40 °C
- Delovna vlažnost: največ 80 %
- Napajanje: 220-240 V izmenične napetosti.
- Poraba električne energije: največ 1 kWh na mesec
- Dimenzije: 51,67 x 51,67 x 85,59 mm
- Neto teža: 86 g
Vsebina paketa
- Pametna vtičnica T30
- Pravne informacije
- Kratek referenčni vodnik
Potrdila
CE/WEEE/ROHS/REACH
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.