Fiber Mounts Long61 Raztegljiv TV nosilec

- 10%

simbolična fotografija

Fiber Mounts Long61 Raztegljiv TV nosilec
Fiber Mounts Long61 Raztegljiv TV nosilec
Fiber Mounts Long61 Raztegljiv TV nosilec
Fiber Mounts Long61 Raztegljiv TV nosilec
Fiber Mounts Long61 Raztegljiv TV nosilec
številka artikla
35263148
OEM
Long61
Proizvajalec
Fiber Mount
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Nosilci iz vlaken Long61

Univerzalno in pozicionirano držalo za televizor.

Nosilnost do 35 kg. Podpira standarde VESA od 75x75 do 400x400.

Idealno za televizorje z diagonalo od 32 do 65 palcev.

Raztegljiv in vrtljiv

Raztegljiv od 63 mm do 610 mm. Obračanje na obe strani /- 90°.

Zložljiv in z ravninsko korekcijo

Nagibi navzdol do -15°, navzgor do 10°. Korekcija ravnine zaslona /- 3°.

Kakovostna in varna gradnja

Varno obešanje televizorjev brez povešanja.

Enostavna namestitev

Material za namestitev je vključen.

Barvno oblikovanje

Nosilec je črne barve.

Garancija

Zagotavljamo 5 let garancije.

Podprti standardi VESA

  • VESA 75x75
  • VESA 100x100
  • VESA 200x100 in 100x200
  • VESA 200x200
  • VESA 300x200 in 200x300
  • VESA 300x300
  • VESA 400x200 in 200x400
  • VESA 400x300 in 300x400
  • VESA 400x400

Primerno za vse vrste televizorjev

Nosilec je primeren za vse vrste, blagovne znamke in velikosti televizorjev, ki tehtajo do 35 kg in podpirajo vse zgoraj navedene standarde VESA.

Obračanje pravokotno na steno

Nosilec omogoča, da televizorje z največjo širino 115 cm obrnete pravokotno na steno.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.