Fiber Mounts M7C84 popolnoma nastavljiv nosilec za TV
52,40 €
48,23 €
39,53 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Fiber Mounts M7C84 - Nosilec za TV
Nosilec za TV 43-65", vrtljiv /- 90°, nagib /- 12°, nastavitev dolžine 7-56 cm, nastavitev višine 25 cm, VESA 75x75 do 400x400, nosilnost 9-22 kg
Oblikovanje in kakovost
Oblikovni nosilec za televizorje LCD, LED, OLED in QLED.
Nosilnost nosilca je od 9 do 22 kg.
Postavitev in prilagodljivost
Nosilec omogoča nastavitev višine za 250 mm.
Optimalna diagonala za televizorje je 43-65 palcev.
Lokacija in namestitev
Nosilec je primeren za obešanje televizorja na steno, v nišo, na steber ali drog.
Nosilec je primeren tudi za postavitev televizorja v vogale prostorov.
Tehnične specifikacije
- Za televizorje s težo od 9 kg do 22 kg
- Za 43-65-palčne televizorje in monitorje
- Podpora VESA 75x75 do 400x400
- Stransko vrtenje /- 90°
- Nagib /- 12°
- Postavitev v višino 250 mm
- Prilagoditev dolžine od stene 70 mm do 560 mm
- Nastavitev ravnine zaslona /- 3°
- Sponke za napeljavo kablov
- Barva črna
- Garancija 3 leta
Standardi VESA
Nosilec za televizor M7C84 podpira standarde VESA:
- VESA 75x75
- VESA 100x100
- VESA 200x100
- VESA 200x200
- VESA 300x300
- VESA 400x200
- VESA 400x400
Obvestilo
Nosilec M7C84 je primeren za obešanje vseh vrst, velikosti in blagovnih znamk televizorjev, ki podpirajo katero koli od zgornjih oznak VESA in katerih teža ni večja od 22 kg in manjša od 9 kg. Velikost diagonale televizorja ni pomembna.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.