Fit Pro TWS Stone Purple mk2h3ee/a BEATS
255,61 €
209,52 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Beats Fit Pro Stone Purple: Brezžične slušalke za popoln zvok
Model: mk2h3ee/a
EAN: 194252484487
Udobje in stabilnost
Prilagodljivi zaključki za udobno in stabilno prileganje.
Odličen zvok
Edinstvena akustična platforma za dinamičen in uravnotežen zvok.
Prostorski zvok
Prostorski zvok z dinamičnim zaznavanjem položaja glave.
Aktivno odpravljanje hrupa
Aktivno odpravljanje hrupa (ANC) se dinamično prilagaja okolici.
Način prepustnosti
Enostavno preklopite na način prepustnosti in zaznavajte zunanji svet.
Čip Apple H1
Čip Apple H1 za samodejno preklapljanje med napravami, souporabo zvoka in funkcijo "Hey Siri".
Vodoodporen
Odporen na znoj in vodo (IPX4).
Dolžina poslušanja
Do 6 ur poslušanja (do 24 ur v kombinaciji s polnilnim ohišjem).
Visoka kakovost glasu
Dva mikrofona za visokokakovostno zajemanje glasu med klici in interakcijo z glasovnim pomočnikom.
Povezava Bluetooth
Najkakovostnejša povezava Bluetooth razreda 1 zagotavlja večji doseg z minimalnim izpadom.
Iskanje izgubljenih pipov
Poiščite v aplikaciji iOS za iskanje izgubljenih pip.
Združljivost s sistemom Android
Združljiv z operacijskim sistemom Android takoj po odprtju. Napredne funkcije v aplikaciji Beats za Android.
Ohišje za polnjenje
Barvno usklajen žepni polnilni etui s polnjenjem prek USB-C.
Različica
Zasnova v ušesu z enim večfunkcijskim gumbom na strani.
Baterije
Litij-ionska baterija za polnjenje. Hitro polnjenje: 5 minut polnjenja zadostuje za 1 uro poslušanja.
Dimenzije in teža
- Ohišje: 2,85 × 6,2 × 6,2 cm, 55,1 g
- Slušalke: 2 × 1,9 × 3 × 2,4 cm, 2 × 5,6 g
- Skupaj: 66,3 g
Okolju prijazna embalaža
Slušalke Beats Fit Pro so v 89 % izdelane iz materialov rastlinskega izvora.
Vsebina paketa
- Slušalke
- Žepni etui za polnjenje
- Čepki za ušesa v treh velikostih
- Polnilni kabel USB-C/USB-C
- Kratek referenčni vodnik
- Garancijska kartica
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.