Friendly Soap Naravno milo z geranijo 95 g

simbolična fotografija

Friendly Soap Naravno milo z geranijo 95 g
številka artikla
AD5060892900074
OEM
FS-BS008
Proizvajalec
Friendly Soap
0 ocen
Na zalogi 4 kos, 7.5.2024 že pri vas

4,16 €

3,41 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 2,37 €
Na zalogi 4 kos, 7.5.2024 že pri vas

4,16 €

3,41 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Friendly Soaps so 100-odstotno naravna mila, ročno izdelana po tradicionalnem hladnem postopku. Ta hladna metoda zagotavlja, da se med proizvodnjo ohranijo izjemne lastnosti posameznih sestavin. Mila so namenjena umivanju las, rok, obraza in telesa. Primerne so za vse vrste kože, kožo, vso družino, otroke in alergike. V proizvodnem procesu se uporabljajo samo naravne, biološke sestavine. Mila ne vsebujejo sintetičnih kemičnih snovi, umetnih dišav in barvil, nafte, sulfatov ali parabenov, ki se uporabljajo v običajni kozmetiki in povzročajo alergijske reakcije. Proizvajalec ne uporablja palmovega olja in tako ne podpira krčenja deževnih gozdov. Cilj proizvodnje je čim manjši vpliv na okolje. Ta mila niso testirana na živalih in ne vsebujejo živalskih sestavin, zato so primerna tudi za vegane. Naravno milo za lase Friendly Soap je prejelo mednarodno nagrado "Best Natural Cosmetics Product Award 2015 in 2019" ter druge nagrade, kot sta "Best Product for the Ethical Consumer" in "Natural Cosmetics Gold Award 2018". Vsa mila so pakirana v embalažo iz recikliranega papirja, ki je biorazgradljiva.

 

Ključne lastnosti:

  • Nebeški cvetlični vonj pelargonije
  • antioksidativni, protivirusni, protiglivični in protimikrobni učinki
  • Zmanjšuje tesnobo, zagotavlja pomirjujočo aromaterapijo
  • Blagodejni učinki na težave s kožo
  • Ne vsebuje sintetičnih, kemičnih snovi, barvil
  • Za moške, ženske in otroke vseh starosti
  • Zasnovan za vse vrste kože ali polti
  • Ročno izdelan
  • Primerno za vegane
  • Idealno za potovanja
  • Vrednost pH: 8-9
  • Teža: 95 g
  • Država izvora: Združeno kraljestvo

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.