Fujifilm INSTAX MINI EVO - Črna

simbolična fotografija

Fujifilm INSTAX MINI EVO - Črna
številka artikla
AG503463
OEM
16812467
Proizvajalec
Fujifilm
Točke zvestobe: 11
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Fujifilm INSTAX MINI EVO - Rjava S hibridnim fotoaparatom za takojšnje fotografiranje si lahko uporabniki prek zaslona LCD na zadnji plošči ogledajo fotografije, zajete v napravo, in izberejo slike, ki jih želijo natisniti. Zaradi te zmožnosti so Fujifilmovi hibridni fotoaparati, vključno z "instax mini LiPlay", priljubljeni po vsem svetu. Novi "mini Evo" je hibridni fotoaparat za takojšnje fotografiranje, ki ponuja naprednejše funkcije, rokovanje, kakovost tiskanja in aplikacije kot kdaj koli prej. Vsestranske učinke fotografiranja, ki so na voljo na "mini Evo", je mogoče poljubno kombinirati, tako da imajo uporabniki na voljo 100 kombinacij učinkov, s katerimi lahko svoja čustva izrazijo prek odtisov instax. Novi model je zasnovan z vrhunskim in retro pridihom ter je prvi fotoaparat instax, ki ima vzvod za tiskanje, izbirnik objektiva in izbirnik filma. Tako lahko uporabniki s pomočjo izbirnikov izberejo učinke fotografiranja, s potegom vzvoda pa natisnejo. Vsebina paketa: - Instax mini Evo hibridni fotoaparat za takojšnje fotografiranje - naramni trak - Kabel USB za polnjenje - Uporabniški priročnik Izbrane funkcije - 10-kratni učinki objektiva - 10x filmski učinki - Ogledalo za selfije - Dva gumba za sprožitev zaklopa - portretni in krajinski - Aplikacija Mini Evo za shranjevanje natisnjenih slik - Mini Evo lahko upravljate s pametnim telefonom - Tiskanje s pametnega telefona prek povezave Bluetooth - Način makro za posnetke od blizu - Samosprožilec - Vrata za polnjenje - Reža za kartico Micro SD - Zasnova in funkcije v analognem slogu - Visokokakovostni izpisi v velikosti kreditne kartice

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.