FZN 4102-AT AKU teleskopske škarje FIELDMANN

- 34%

simbolična fotografija

FZN 4102-AT AKU teleskopske škarje FIELDMANN
FZN 4102-AT AKU teleskopske škarje FIELDMANN
FZN 4102-AT AKU teleskopske škarje FIELDMANN
FZN 4102-AT AKU teleskopske škarje FIELDMANN
številka artikla
750001965
Proizvajalec
FIELDMANN
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 13.5.2024 že pri vas

52,29 €

34,62 €

28,38 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 34,28 €
Na zalogi 10 kos, 13.5.2024 že pri vas

34,62 €

52,29 €

28,38 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

FZN 4102-AT AKU teleskopske škarje FIELDMANN

Opis izdelka

Električne škarje FIELDMANN so idealne za obrezovanje trate in grmovja. Z njihovo pomočjo lahko hitro in učinkovito uredite svoj vrtni prostor.

Teleskopski ročaj

Teleskopski ročaj dolžine 130 cm omogoča udobno delo stoje, brez neprijetnega upogibanja hrbta.

Odstranljiva baterija Li-Ion

Škarje so opremljene z odstranljivo Li-Ion baterijo 3,6 V/1300 mAh. Indikator napolnjenosti baterije vam pokaže, kdaj je treba škarje napolniti.

Čas delovanja in polnjenje

S škarjami lahko z enim polnjenjem delate približno 30 minut. Čas polnjenja je 4 ure.

2 tirnici za različne namene

Vrtne škarje so opremljene z dvema reziloma - 110 mm širokim rezilom za grmovje in 80 mm širokim rezilom za travo. Rezila je mogoče preprosto zamenjati.

Vrtljiva glava

Vrtljiva glava ima 4 položaje, zato lahko škarje prilagodite svojim potrebam.

Varnostno stikalo

Za vašo varnost so škarje opremljene z varnostnim stikalom.

Teža

Teža škarij je 1 kg, kar vključuje teleskop in kolesa.

Tehnične specifikacije

  • Napajanje: Li-Ion baterija 3,6 V/1 300 mAh
  • Dolžina teleskopskega ročaja: 130 cm
  • Dolžina palice za grm: 110 mm
  • Širina rezila trave: 80 mm
  • Čas trajanja: približno 30 min
  • Čas polnjenja: 4 h
  • Teža: 1 kg (vključno s teleskopom in kolesi)

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Teža
Kapaciteta baterije
Čas delovanja
Čas polnjenja
Vrsta baterije
Varnostno stikalo
Število položajev vrtljivega ročaja
Škarje za grmovje
Prikaz polnjenja
Škarje za travo
Vrtljivi ročaj
Teleskopsko držalo

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.