Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink

simbolična fotografija

Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink
Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink
Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink
Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink
Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink
Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink
Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink
Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink
Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink
Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink
številka artikla
31601076
OEM
N!CE_PRO_4G_PNK
Proizvajalec
Garett
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 13.5.2024 že pri vas

77,69 €

63,68 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 75,53 €
Na zalogi 1 kos, 13.5.2024 že pri vas

77,69 €

63,68 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Garett Pametna ura za otroke N!ce Pro 4G Pink

Sodobna tehnologija za majhne uporabnike.

HD 1,85-palčni zaslon IPS

Velik, lahko berljiv zaslon za priročno uporabo.

Povezljivost 4G LTE in GPS

Komunicirajte in spremljajte otrokovo lokacijo kadar koli in kjer koli.

Izobraževalne igre za otroke

Zabava in učenje v enem, vključno z matematičnimi igrami.

Sodobno oblikovanje

Tanko ohišje, intuitivna navigacija in zamenljivi trakovi.

Funkcije za varnost in komunikacijo

Vgrajene funkcije, kot so gumb SOS, glasovno spremljanje in geografsko ograjevanje.

Tehnične specifikacije

  • Vodoodpornost IP65
  • Zaslon na dotik
  • GPS in Wi-Fi
  • Video klepet
  • Vgrajen modul 4G
  • Reža za kartico SIM
  • Združljiv z operacijskima sistemoma Android in iOS
  • Zvočna obvestila in obvestila o klicih
  • Sprejemanje, zavračanje in opravljanje klicev
  • Gumb SOS in ograja GEO
  • Oddaljeno glasovno spremljanje
  • Funkcija iskanja Watch
  • Alarm za prazno baterijo
  • Vgrajena kamera
  • Merilnik korakov in monitor spanja
  • Zgodovina poti
  • Foto album, štoparica, budilka in kalkulator
  • Matematična igra
  • Posebna aplikacija: Garett Tracker

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Zmogljivost shranjevanja
Športna funkcija
Povezljivost
Vrsta zaslona
Funkcija
Naprave
Dodatki za nosilnost
Namen
Prikaz časa
Varnostna funkcija
Pametna funkcija
Združljiv OS
Material pasu
Senzorji in Hardware
Sledenje lokacije in poti
V paketu
Telefoniranje
Oblika številčnice
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Barva ohišja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.