Garmin GPS športna ura Forerunner® 255, plimovanje modra, EU
321,13 €
263,22 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garminova GPS športna ura Forerunner® 255, plimovanje modra
Lahka, vzdržljiva in zmogljiva
Garmin Forerunner 255 je lahka, vzdržljiva in zmogljiva športna ura za vse športnike.
Življenjska doba baterije
V načinu pametne ure zdrži do 14 dni, v načinu GPS pa do 30 ur.
Široka športna uporaba
Ura ponuja več kot 30 športnih profilov, vključno s triatlonom.
Samodejno načrtovanje vadbe
Samodejno načrtujejo treninge glede na datum in vrsto prihajajoče dirke.
Senzorji srčnega utripa
Nova generacija senzorjev srčnega utripa omogoča natančnejše merjenje in ocenjevanje.
Brezstično plačevanje Garmin Pay™
Podpirajo brezstično plačevanje Garmin Pay™ s podporo večine čeških bank.
Trpežni materiali
Ura ima tradicionalne gumbe za upravljanje in je prekrita z vzdržljivim steklom Corning Gorilla Glass 3.
Vsestranska športna uporaba
Izkoristite več kot 30 integriranih športnih profilov, vključno s profili za triatlon in plavanje v odprtih vodah.
Trener Garmin
Brezplačni prilagodljivi vadbeni načrti vključujejo programe za teke na 5 in 10 kilometrov ter polmaratone.
Značilnosti sistema PacePro™
Ta funkcija vam bo pomagala načrtovati strategijo za naslednjo dirko in predlagala hitrost na podlagi GPS za izbrano pot ali razdaljo.
Stanje usposabljanja
Z novimi kazalniki, kot so stanje VST, nedavna zgodovina vadbe in uspešnost, boste imeli boljši pregled nad svojim celotnim naporom.
Pametne funkcije za vse platforme
Z dostopom do več globalnih satelitskih navigacijskih sistemov in več frekvenc, ki jih oddajajo navigacijski sateliti, lahko dosežete večjo natančnost na območjih, kjer se signali GNSS odbijajo, so šibki ali običajno ne prodirajo.
Brezstično plačevanje Garmin Pay
Podpora za brezstično plačevanje Garmin Pay1 omogoča hitro in varno plačevanje, ne da bi morali imeti pri sebi plačilno kartico ali telefon.
Pametna obvestila
Ko uro povežete s telefonom Apple ali Android™, lahko prejemate e-poštna sporočila, besedilna sporočila in obvestila neposredno na uro.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.