Garminov GPS kolesarski računalnik Edge 1030 Plus PRO Sensor Bundle

- 3%

simbolična fotografija

Garminov GPS kolesarski računalnik Edge 1030 Plus PRO Sensor Bundle
Garminov GPS kolesarski računalnik Edge 1030 Plus PRO Sensor Bundle
Garminov GPS kolesarski računalnik Edge 1030 Plus PRO Sensor Bundle
Garminov GPS kolesarski računalnik Edge 1030 Plus PRO Sensor Bundle
Garminov GPS kolesarski računalnik Edge 1030 Plus PRO Sensor Bundle
Garminov GPS kolesarski računalnik Edge 1030 Plus PRO Sensor Bundle
številka artikla
3239779
OEM
010-02424-11
Proizvajalec
Garmin
Točke zvestobe: 30
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Garminov GPS kolesarski računalnik Edge 1030 Plus PRO Sensor Bundle

EAN: 753759256296

Opis izdelka

Garmin Edge 1030 Plus PRO Sensor Bundle je vrhunski kolesarski računalnik z navigacijo GPS.

Zaslon in povezljivost

Ima 3,5-palčni barvni zaslon na dotik. Sprejemnik je zelo občutljiv na signale GPS, GLONASS in GALILEO.

Senzorji in funkcije

Kolesarski števec je opremljen z elektronskim kompasom, barometričnim višinomerom in termometrom. Ponuja napredne funkcije za usposabljanje in zmogljivost, vključno z dinamiko kolesarjenja.

Zemljevidi in združljivost

Edge 1030 Plus je združljiv z izdelki STRAVA Segments in Varia, Vector, VIRB. Vključuje kolesarski zemljevid Evrope in kupon za prenos zemljevida TOPO Czech PRO.

Vzdržljivost in trajnost

Čas delovanja baterije v načinu GPS je do 24 ur. Ciklocomputer je odporen na vodo (IPX7).

Vsebina paketa

  • Edge 1030 Plus s predhodno naloženim zemljevidom Cyclo Europe
  • Bon za prenos zemljevida TOPO Czech PRO
  • Standardni nosilec za kolo
  • Prednastavljeno držalo za kolo
  • Kabel MicroUSB
  • Okovi za roke
  • Senzor hitrosti
  • Senzor kadence pedaliranja
  • Senzor srčnega utripa
  • Priročnik

Parametri

Vrsta blaga
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.