GARNI 185 Arcus - digitalna budilka s termometrom in higrometrom
90,26 €
73,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GARNI 185 Arcus - Digitalna budilka s termometrom in higrometrom
Splošni opis
GARNI 185 Arcus je digitalna budilka z barvnim inverznim prikazovalnikom. Zaslon ponuja izjemno črno ozadje in možnost izbire nastavitev prikaza do 256 barv. Veliki vidni koti, visok kontrast in ostrina zagotavljajo jasno in čitljivo sliko.
Prikaz in osvetlitev
Zaslon meri 189 x 40 mm. Osvetlitev zaslona ponuja dve stopnji svetlosti in možnost izklopa s kratkim časom vklopa 5 s. S krmilnim kolescem lahko nastavite 256 barv ali način samodejnega neprekinjenega spreminjanja barv.
Funkcija alarma
Alarm se upravlja s signalom DCF-77 z ročno nastavitvijo. Ponuja 12- ali 24-urno obliko prikaza časa. Budilka ima tudi funkcijo dremeža po 5 minutah.
Merjenje temperature in vlage
Budilka je opremljena s funkcijo merjenja temperature in relativne vlažnosti v prostoru. Omogoča tudi merjenje zunanje temperature in relativne vlažnosti z uporabo brezžičnega senzorja (GARNI 110H). Uporabite lahko do 8 brezžičnih senzorjev.
Brezžični senzor
Brezžični senzor (GARNI 110H) ima vodotesno ohišje in doseg signala do 30 m na odprtih območjih. Napajata ga 2 kosa 1,5-voltnih baterij tipa AA (svinčnik).
Vsebina paketa
- 1 x glavna enota GARNI 185
- 1 x brezžični senzor GARNI 110H
- 1 x napajalnik
- 1 x rezervna baterija tipa CR2032
Paket vsebuje tudi češka, slovaška, angleška, nemška in poljska navodila.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.