GARNI 636NL - vremenska postaja
48,28 €
39,57 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GARNI 636NL - vremenska postaja
EAN: 8592733020018
Značilnosti izdelka
GARNI 636NL je vremenska postaja z velikim zaslonom, ki meri 59 x 126 mm. Zaslon je del glavne enote, ki je debela le 9,5 mm.
Vremenska napoved
Postaja ponuja 7 animiranih vremenskih ikon: sončno, delno oblačno, oblačno, deževno, zelo deževno, sneži in močno sneži.
Merilne funkcije
- Merjenje barometričnega tlaka s prilagoditvijo relativnega tlaka
- Prikaz trenutne faze lune
- Nastavitev nadmorske višine v metrih ali stopinjah
- Navedba notranjega toplotnega ugodja
- Prikaz vrednosti zunanje in notranje temperature ter relativne vlažnosti
Brezžični prenos
Postaja brezžično prenaša vrednosti zunanje temperature in relativne vlažnosti na frekvenci 433,92 MHz. Doseg signala brezžičnega senzorja je do 30 m na odprtem prostoru.
Ura in alarm
Uro upravlja radijski signal DCF-77 z ročno nastavitvijo časa. Postaja omogoča nastavitev alarmov zgornje in spodnje temperaturne meje za posamezne kanale ter alarm za led.
Model brezžičnega senzorja TS33 F
Senzor je opremljen z zaslonom LCD in vodoodpornim pokrovom. Lahko ga obesite ali postavite in ga s senzorjem povežete s 3 m dolgo žico.
Tehnični parametri
- Območje merjenja notranje temperature: od 0 °C do 50 °C
- Območje merjenja zunanje temperature: -20 °C do 50 °C, s senzorjem na žici -50 °C do 60 °C
- Območje merjenja relativne vlažnosti v zaprtih prostorih: 30 % do 80 %.
- Merilno območje zunanje RH: 25 % do 90 %
- Merilno območje barskega tlaka: od 500 do 1100 mb/hPa
Vsebina paketa
Glavna enota, brezžični senzor, model TS33 F. Baterije niso vključene.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.