GARNI 925T - Pametna vremenska postaja
203,98 €
167,20 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GARNI 925T - Pametna vremenska postaja
Predstavljamo GARNI 925T, pametno vremensko postajo z vgrajenim brezžičnim senzorjem 7 v 1. Ta postaja zbira natančne in podrobne vremenske podatke ter je idealna za domačo in profesionalno uporabo.
Zmogljive funkcije in lastnosti
- Vgrajen brezžični senzor 7 v 1: meri zunanjo temperaturo, relativno vlažnost, hitrost in smer vetra, količino padavin, UV-indeks in sončno sevanje.
- Vgrajen modul Wi-Fi: Omogoča spremljanje odčitkov iz glavne enote in brezžičnih senzorjev na mobilni napravi prek aplikacije Tuya Smart ali Smart Life.
- Združljivost s platformo Tuya IOT: na podlagi meritev vremenske postaje ustvarite samodejne sprožilne funkcije za druge združljive naprave.
Enostaven zaslon
Zaslon postaje GARNI 925T je opremljen z lahko berljivim zaslonom s samodejnim uravnavanjem svetlosti. Prikazuje podatke iz vseh priključenih senzorjev, vremensko napoved, barometrski tlak in druge pomembne informacije.
Druge odlične funkcije
- Hitri procesor: analizira izmerjene vrednosti meteoroloških spremenljivk.
- Vgrajen pomnilnik: shranjuje največje in najmanjše izmerjene vrednosti.
- Samodejna prilagoditev časa in datuma: postaja se sinhronizira z internetom ter samodejno prilagodi čas in datum.
Tehnične specifikacije
- Povezava: z lokalnim omrežjem Wi-Fi 2,4 GHz.
- Zaslon: 90 x 81 mm LCD z barvnim ozadjem.
- Senzorji: švicarski senzorji SENSIRION za natančno merjenje.
- Napajanje: omrežni napajalnik in rezervna baterija.
Vsebina paketa
Vsak paket vsebuje glavno enoto, integriran brezžični senzor 7 v 1, napajalnik, rezervno baterijo CR2032, podstavek za montažo, stojalo za senzor in tulec, montažne vijake in matice ter navodila v češčini, slovaščini, angleščini, nemščini, nizozemščini, poljščini in madžarščini.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.