GEMBIRD Kabel HDMI do HDMI 20 m (v1.4, M/M, pozlačeni kontakti, zaščiten, zaščita vrhunske kakovosti)
37,66 €
32,38 €
26,54 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GEMBIRD Kabel HDMI do HDMI 20 m
Koda izdelka: 8716309065863
Uvodne informacije
Predstavljamo vam visokokakovostni kabel HDMI podjetja GEMBIRD. Kabel je dolg 20 metrov in je zasnovan za hiter prenos podatkov do 10 gigabitov na sekundo.
Ključne lastnosti
- Ethernet kanal: omogoča dvosmerno komunikacijo in souporabo internetne povezave med napravami HDMI.
- Povratni komunikacijski kanal: dvosmerni prenos zvočnih podatkov med HDTV in A/V sprejemnikom.
- 3D prek HDMI: podpira 3D prikaz z ločljivostjo do 1080p.
Podpora ločljivosti 4K x 2K
Kabel podpira ločljivost do 4x 1080p HD, ki se uporablja v sodobnih domačih kinematografih. V celoti sta podprta formata 3840x2160 24Hz/25Hz/30Hz in 4096x2160 24Hz.
Razširjena podpora barvnega prostora
Kabel HDMI podpira barvne prostore sYCC601, Adobe RGB in AdobeYCC601, ki se pogosto uporabljajo v digitalnih fotoaparatih in videokamerah.
Priključek mikro HDMI
Priključek Micro HDMI je zasnovan za povezovanje prenosnih naprav. Je 50 % manjši od priključka HDMI Mini in podpira ločljivosti do 1080p.
Priključni sistem v avtomobilih
Kabel je zasnovan tudi za uporabo v avtomobilih in omogoča razširjanje vsebine HD na naprave v vozilu.
Podpira funkcijo HDMI Ethernet Channel 100 Mbps (HEC)
Ta funkcija omogoča, da kabel prenaša podatke s hitrostjo do 100 Mb/s.
Podpora tehnologiji povratnega zvočnega kanala (HARC)
Kabel podpira tehnologijo povratnega zvočnega kanala (HARC), ki omogoča povratni zvok.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.