Genesis Radium 400 mikrofon za pretakanje, USB, kardioidna polarizacija, prilagodljiva roka, pop-filter
68,26 €
67,20 €
55,08 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Genesis Radium 400: Izboljšajte svoj tok ali kanal YouTube
Genesis Radium 400 je studijski mikrofon z veliko funkcijami in funkcionalnostmi, ki je idealen tako za začetnike kot za napredne streamerje.
Kakovosten zvok za vašo vsebino
Mikrofon s kardioidno polarizacijo zagotavlja odlično reprodukcijo zvoka in učinkovito odpravljanje motečih zvokov.
Realistična reprodukcija glasu
Kardioidna polarizacija mikrofona Genesis Radium 400 omogoča realistično reprodukcijo barve in tonov glasu.
Koristni dodatki za popolno izkušnjo
Paket vključuje pop-filter, penasto gobo, nosilec za mizo s prilagodljivo roko in protivibracijsko košaro.
Pop-filter in goba iz pene
Pop-filter odpravlja nadležne zvoke med eksplozivnimi soglasniki, penasta goba pa ščiti mikrofon in filtrira hrup.
Prilagodljiva roka in protivibracijska košara
Prilagodljiva roka omogoča nastavitev mikrofona v poljubnem položaju, protivibracijska košara pa zagotavlja stabilen zvok.
Značilnosti
- Odlična reprodukcija in jasen zvok
- Kardioidna polarizacija
- Praktična prilagodljiva roka
- Uporabna dodatna oprema: pop-filter, držalo za mizo z gibljivo roko, penasta goba, protivibracijska košara
Specifikacije
- Tip mikrofona: kapacitivni s kardioidno polarizacijo
- Komunikacija: žična
- Priključek: USB
- Frekvenčno območje: 30 Hz - 16 000 kHz
- Občutljivost: -38 dB (0 dB = 1 V/Pa @ 1 kHz)
- Odziv: 24-bitov/192 kHz
- Dolžina kabla: 2,5 m
- Vsebina paketa: mikrofon, namizni nosilec z gibljivo roko, Pop-filter, penasta goba, protivibracijska košara
- Barva: črna
- Zahteve: vrata USB
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.