GENIUS GX GAMING slušalke - HS-G710V/ 7.1/ vibracije/ USB/ nadzor glasnosti

- 28%

simbolična fotografija

GENIUS GX GAMING slušalke - HS-G710V/ 7.1/ vibracije/ USB/ nadzor glasnosti
GENIUS GX GAMING slušalke - HS-G710V/ 7.1/ vibracije/ USB/ nadzor glasnosti
GENIUS GX GAMING slušalke - HS-G710V/ 7.1/ vibracije/ USB/ nadzor glasnosti
številka artikla
3415980
OEM
31710014400
Proizvajalec
Genius
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

41,09 €

29,50 €

24,18 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 28,45 €
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

29,50 €

41,09 €

24,18 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Slušalke Genius GX GAMING HS-G710V

Žične igralne slušalke izkoriščajo visoko zmogljivost vgrajenih 40 mm velikih gonilnikov in sistema prostorskega zvoka 7.1 za realistično zvočno izkušnjo. Poleg tega nastavljiv mikrofon zagotavlja kristalno čist prenos, ki je temelj kakovostne glasovne komunikacije. Udobni ušesni nastavki in nastavljiv usnjen naglavni trak zagotavljata dolge ure igranja ali poslušanja v popolnem udobju. Slušalke imajo na kablu vgrajen upravljalnik, s katerim lahko prilagodite glasnost, izklopite ali vklopite mikrofon ali aktivirate vibriranje. Za povezavo z računalnikom ali prenosnim računalnikom se uporablja 1,8 m dolg kabel s priključkom USB.

OSNOVNE SPECIFIKACIJE

  • Mikrofon: da
  • Frekvenčno območje: 20 Hz - 20 kHz
  • Občutljivost: 110 dB ± 4 dB
  • Impedanca: 32 Ohmov
  • Dolžina kabla: 1,8 m
  • Priključek: USB
  • Barva: rdeča - črna

Parametri

Platforma
Vrsta slušalk
Mikrofon
Dolžina kabla (m)
Povezljivost
Funkcija
Vmesnik za slušalke
Lastnosti slušalk
Funkcija mikrofona
Zgradba
Zgradba mikrofona
Snemljiv kabel
Vodilo kablov
Kako utišati mikrofon
Proizvajalci
Teža (g)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.