Google Pixel 7, 8/128 GB 5G, DS, nevihtno črna

- 24%

simbolična fotografija

Google Pixel 7, 8/128 GB 5G, DS, nevihtno črna
Google Pixel 7, 8/128 GB 5G, DS, nevihtno črna
Google Pixel 7, 8/128 GB 5G, DS, nevihtno črna
Google Pixel 7, 8/128 GB 5G, DS, nevihtno črna
Google Pixel 7, 8/128 GB 5G, DS, nevihtno črna
številka artikla
31288562
OEM
GVU6C 128GB
Proizvajalec
Google
Točke zvestobe: 28
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Google Pixel 7 5G, 128 GB, DS, nevihtno črna

Google Pixel 7 5G je telefon za tiste, ki vedno želijo najnovejše funkcije sistema Android.

Google zagotavlja 5 let sistemskih posodobitev in varnosti.

Telefon ima vodilno integracijo Googlovih storitev.

Zaslon AMOLED s podporo HDR10

Zaslon ima diagonalo 6,3" in ločljivost 2.400 × 1.080 slikovnih pik.

Zaslon je pred praskami zaščiten s steklom Gorilla Glass Victus.

Bralnik prstnih odtisov je skrit v zaslonu.

Fotografije in videoposnetki

Glavno tipalo s 50 milijoni točk in širokokotni objektiv z 12 milijoni točk za popolne slike.

Podpira snemanje videoposnetkov v ločljivosti do 4K pri 60 sličicah na sekundo.

Kamera za selfije z ločljivostjo 10,8 milijona slikovnih pik in podporo za samodejni HDR.

Inovativno oblikovanje

Vzdržljiv aluminijast okvir in certifikat IP68.

Oblikovanje fotomodula iz recikliranega aluminija.

Zmeren in izviren videz zaradi kombinacije dveh barv.

Uspešnost in varnost

Poganja ga Googlov lastni čip Tensor G2.

60-odstotno povečanje zmogljivosti v primerjavi s telefonom Pixel 6.

Podpora storitve VPN za varen prenos podatkov.

Tehnični parametri

  • Diagonala zaslona: 6,3"
  • Ločljivost zaslona: 2400 × 1080
  • Operacijski sistem: Android 13
  • Kapaciteta baterije: 4 355 mAh
  • Podpora 5G
  • Nano SIM eSIM
  • Višina: 155,6 mm
  • Širina: 73,2 mm
  • Globina: 8,7 mm
  • Teža: 197 g

Parametri

Vrsta
Barva
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Funkcija
Certifikati
Brezžična tehnologija
Podatkovne storitve
Funkcije fotoaparata
Konfiguracija kartic
Reža za pomnilniško kartico
Oblika izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Vrsta pomožne SIM kartice
Število objektivov sprednje kamere
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci
Moč polnjenja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.