Govee DreamView TV 75-85" SMART LED osvetlitev RGBIC
163,61 €
134,11 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Govee DreamView TV 75-85" SMART LED osvetlitev RGBIC
Spremenite svojo izkušnjo s televizorjem z osvetlitvijo ozadja Govee DreamView.
Lastnosti izdelka
- Inteligentna tehnologija ColorSense
- Glasovno upravljanje s Siri, Alexo in Googlovim pomočnikom
- 16 milijonov barv in več kot 99 svetlobnih učinkov
- 4 glasbeni načini za sinhronizacijo luči z glasbo
- Možnost razdelitve na več barvnih delov
- Združljiv z diagonalami 75-85"
- Barvna temperatura 2500-6500K in svetlobni tok 800 lumnov
Tehnologija ColorSense
ColorSense inteligentno analizira barve na zaslonu in prilagodi osvetlitev ozadja.
Pametni način za igranje iger in gledanje televizije
Aplikacija Govee Home ponuja način igre in filmski način za boljšo izkušnjo.
99 scenskih načinov in sinhronizacija glasbe
Svetlobne črte se sinhronizirajo z glasbo ali zvoki televizorja/računalnika.
Aplikacija Smart Govee Home
Omogoča enostaven nadzor barve in intenzivnosti svetlobe.
Barvni nadzor v sekcijah
Tehnologija RGBIC omogoča nadzor barv vsakega dela traku.
Namestitev in združljivost
Trakovi LED so nameščeni na zadnji strani 75-85-palčnih televizorjev.
Glasovni nadzor in nadzorna enota
Osvetlitev ozadja lahko upravljate glasovno ali prek nadzorne enote.
Tehnični parametri
- Vhod: 110-240 V
- Vir napajanja: 12V adapter
- Povezljivost Bluetooth WiFi 2.4
- Barvna temperatura 2500-6500K
- Svetlobni tok 160 lm/m
- Dolžina: 2x 1,6 m in 2x 0,9 m
- Barva RGBIC
- Življenjska doba 50.000 ur
- Vhodna moč 24 W
Vsebina paketa
- 1x trak LED
- 1x adapter
- 1x krmilna enota
- 1x fotoaparat
- 3M trakovi za namestitev
- Kalibracijske nalepke
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.