Govee Flow Plus SMART LED TV in igranje iger - RGBICWW
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Govee Flow Plus SMART LED TV in igranje iger
Izboljšajte svojo izkušnjo igranja iger in gledanja filmov s tehnologijo Govee Flow Plus.
Nadzor
Flow Plus lahko upravljate z glasom, aplikacijo ali krmilno enoto.
Univerzalna držala
Nosilci omogočajo ustvarjalno uporabo na televizorju ali v odprtem prostoru.
Doživljenjska doba
Življenjska doba sistema Flow Plus je do 50.000 ur.
16 milijonov barv
Flow Plus ponuja 16 milijonov barv in 12 scenskih načinov.
Sinhronizacija z glasbo
4 načini za sinhronizacijo luči z glasbo.
Namestitev
Namestite ga vodoravno, navpično ali na hrbtno stran televizorja/monitorja.
Aplikacija Smart Govee Home
Z aplikacijo Govee Home upravljajte nastavitve barv in intenzivnosti svetlobe.
Sinhronizacija osvetlitve z glasbo
Vgrajen mikrofon omogoča sinhronizacijo luči z glasbo.
Univerzalna uporaba
Možnost razdelitve plošče na 3 barvne dele.
Glasovno upravljanje
Združljiv z Alexo, Googlovim pomočnikom in Siri.
Tehnični parametri
- Delovna napetost: AC 100-240 V
- Vhod: 12V/1,5A
- Vhodna moč 24 W
- Povezljivost Wifi Bluetooth
- Barvna temperatura 2200-6500K
- Barve: RGBICWW
- Možnost zatemnitve
- Svetlobni tok 400 lumnov
- Število slikovnih pik kamere: 2 milijona
- Dimenzije: 28,6 x 17,7 x 11,6 cm
- Delovna temperatura: od -10 °C do 45 °C
- Življenjska doba 50.000 ur
- Napajanje z omrežnim napajalnikom
Vsebina paketa
- 2x svetlobna palica
- 1x krmilna enota
- 1x omrežni napajalnik
- 2x Nosilec za pritrditev na mizo
- 2x Nosilec za pritrditev zaslona
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.