Govee Smart Gaming Light Bars
114,72 €
94,03 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Govee Smart Gaming Light Bars
EAN koda: 6974316992721
Odkrijte novo raven izkušenj
Pametne svetlobne plošče družbe Govee ponujajo nepozabno izkušnjo igranja iger, gledanja filmov in poslušanja glasbe.
Večpredstavnostni nadzor
Svetlobne plošče lahko upravljate z glasom prek Siri, Amazon Alexa ali Google Assistant, prek aplikacije ali pametnega dvojnega upravljalnika.
Življenjska doba do 50.000 ur
Govee Smart Gaming Light Bars vam bodo zagotovile do 50.000 ur delovanja.
16 milijonov barv in 62 scenskih načinov
Ponujamo 16 milijonov barv in 62 načinov za popolno svetlobno vzdušje.
Združljivost z RAZER CHROMA RGB
Odkrijte vznemirljivo 360-stopinjsko svetlobno izkušnjo z Goveejem in Razerjem.
Aplikacija Smart Govee Home
Z aplikacijo Govee Home enostavno upravljajte nastavitve barv in intenzivnosti svetlobe.
Možnost razdelitve plošče na barvne dele
Ploščo je mogoče razdeliti na posamezne barvne segmente, njihove barve pa je mogoče kombinirati.
Sinhronizacija osvetlitve z glasbo
Zahvaljujoč vgrajenemu mikrofonu se svetlobne plošče nemoteno sinhronizirajo z glasbo ali zvoki.
Tehnični parametri
- Delovna napetost: AC 100-240 V
- Vhod: 12V/2A
- Moč: 24 W
- Povezljivost: Wifi Bluetooth
- Barve: RGBIC
- Možnost zatemnitve: 1-100 %
- Dimenzije: 8,6 x 8,6 x 42,4 cm
- Delovna temperatura: od -10 °C do 45 °C
- Življenjska doba: 50.000 ur
Vsebina paketa
- 2x svetlobna plošča
- 1x pametni dvojni daljinski upravljalnik
- 1x omrežni napajalnik
- 1x 3,5 mm priključni kabel
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.