GP 9V ultra alkalni (6LF22) - 1 kos

- 15%

simbolična fotografija

GP 9V ultra alkalni (6LF22) - 1 kos
številka artikla
AGEMS00019
OEM
1013521100
Proizvajalec
GP Batteries
0 ocen
Na zalogi 6 kos, v četrtek že pri vas

4,81 €

4,07 €

3,34 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 3,95 €
Na zalogi 6 kos, v četrtek že pri vas

4,07 €

4,81 €

3,34 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Alkalna baterija GP Ultra 9V (6LF22) Dodaten čas! Predstavljamo najnovejšo linijo alkalne baterije ULTRA z revolucionarno tehnologijo G-TECH. Ta inovativna tehnologija daje baterijam do 80 % več energije kot običajne alkalne baterije na trgu. Z baterijami ULTRA lahko pričakujete dolgotrajno in zanesljivo napajanje svojih naprav, pa naj gre za daljinske upravljalnike, digitalne fotoaparate, igrače ali druge naprave. S to novo linijo baterij podjetja GP boste imeli na voljo dovolj energije za najzahtevnejše naloge in dejavnosti. Alkalne baterije ULTRA s tehnologijo G-TECH so zanesljiv partner za zagotavljanje potrebne energije, ne glede na to, ali ste doma, v službi ali na poti. Zanesljiva zmogljivost za vaše dejavnosti Izboljšana linija alkalnih baterij GP ULTRA zagotavlja do 80 % večjo moč in neprekinjeno delovanje, zato so idealne za dolgo družinsko življenje in druge dejavnosti, ki zahtevajo zanesljiv vir energije. Zasnovane s poudarkom na izboljšani zmogljivosti in učinkovitosti, bodo baterije ULTRA edinstvena izbira za nemoteno delovanje vašega doma. Poudarki Velikost baterije 9V Kemična sestava alkalna Kategorija/serija Ultra Alkaline za ponovno polnjenje ne Drugi parametri zmogljivost ni navedena napetost 9 V Tip 6LR61 9 V delovna temperatura od -20 °C do 54 °C število ciklov polnjenja ni mogoče ponovno napolniti teža 28 g maksimalni rok trajanja 10 let Blagovna znamka GP mere 26,5 × 17,5 × 48,5 mm prodajna embalaža 1 kos, kartonska škatla

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.