Haylou Solar Lite/temno modra/športni trak/temno modra

simbolična fotografija

Haylou Solar Lite/temno modra/športni trak/temno modra
Haylou Solar Lite/temno modra/športni trak/temno modra
Haylou Solar Lite/temno modra/športni trak/temno modra
številka artikla
AH95895845333
OEM
6971664934038
Proizvajalec
XIAOMI
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 10 kos, v četrtek že pri vas

34,40 €

28,20 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 32,77 €
Na zalogi 10 kos, v četrtek že pri vas

34,40 €

28,20 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Športni trak Haylou Solar Lite - temno moder

EAN: 6971664934038

Elegantne številčnice za edinstven slog

Prilagodite številčnico svojim željam. Izbirate lahko med več kot 100 spletnimi številčnicami.

100 načinov vadbe za največjo prilagodljivost

Podpora za 100 načinov usposabljanja. Izboljšan senzor za natančno beleženje podatkov o vadbi.

Vodoodporen in idealen za dejavnosti na prostem

Zaradi certifikata IP68 lahko brez skrbi trenirate tudi v dežju.

Kakovosten spanec za boljše življenje

Samodejno beleženje spanja za bolj zdrave spalne navade.

Testiranje kisika v krvi za boljše spremljanje zdravja

Dinamično spremljanje stanja kisika v krvi tudi ponoči.

24-urno spremljanje srčnega utripa

Natančno spremljanje tudi med intenzivnimi treningi. Opozorilo na visok srčni utrip.

Celodnevno zaznavanje stresa za boljše obvladovanje napornih dni

Trening dihanja za sprostitev telesa in uma med povečanim stresom.

Spopadanje z ženskim menstrualnim ciklom

Napovedi in opomniki o prihajajočih plodnih in menstrualnih obdobjih.

Življenjska doba baterije do 20 dni

Podaljšana življenjska doba baterije do 20 dni pri osnovni uporabi.

Tehnične specifikacije:

  • Bluetooth: 5.3
  • Zaslon: 1,38"
  • Ločljivost: 240x240px
  • Kapaciteta baterije: 240 mAh
  • Vodotesnost: IP68
  • SpO2: Da
  • Načini usposabljanja: 100

Opomba: Ura ne podpira angleščine.

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.