Haylou TWS Moripods brezžične slušalke roza barve
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Novi Haylou Moripods so opremljeni z novim čipom Qualcomm QCC3040 in tehnologijo Bluetooth 5.2. Ti tehnologiji zagotavljata dvakrat večjo hitrost prenosa signala in sta združljivi s kodeki aptX, AAC HD, SBC, A2DP, HFP, AVRCP in HSP. Pri poslušanju glasbe uživajte v kakovosti zvoka Hi-Fi, pri igranju iger pa izkoristite prednosti nizke zakasnitve in inteligentnega pospeševanja igralnih prizorov. Tako ne bo zvočnega zamika. Čistejši in jasnejši zvok zagotavlja tehnologija CVC 8.0 z dvema mikrofonoma za zmanjševanje šumov. Prenos glasbe in klicev je zato popoln tudi v hrupnih okoljih. Haylou Moripods ima upravljanje brez dotika. Cenili boste funkcijo samodejnega začetka in prekinitve predvajanja glasbe. Edinstveno tipalo spremlja položaj slušalk in če jih odstranite iz ušes, se predvajanje takoj ustavi. Zahvaljujoč novemu čipu za varčevanje z energijo je čas predvajanja približno 6 ur. Čas delovanja baterije slušalk, vključno z ohišjem za polnjenje, je 24 ur, napolnijo pa se v 2 urah. Za polnjenje je na voljo vhod USB tipa C. Haylou Moripods se v nekaj sekundah preprosto povežejo s telefoni IOS/Android, tabličnim računalnikom ali računalnikom. Specifikacije: - Teža slušalk: 3,9 g - Velikost: 33,5 mm x 38,5 mm x 45 mm - Mikrofon: Da - Različica Bluetooth: V5.2 - Profili Bluetooth: aptX, AAC HD, SBC, A2DP, HFP, AVRCP, HSP - Komunikacijska razdalja: 10 m (brez ovir in v odprtem okolju) - Čas polnjenja slušalk: približno 2 uri - Čas neprekinjene uporabe: približno 24 ur (s polnilnim ohišjem) - Vrsta baterije: litij-polimerna baterija - Ime slušalk pri seznanjanju: Haylou T33 R/L - Polnjenje: prek kabla USB-C Vsebina paketa: Slušalke Bluetooth Haylou T33 TWS 1 x polnilna škatla 1 x polnilni kabel USB 1 x angleški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.