Haylou X1 2023/BT/Wireless/Blue

simbolična fotografija

Haylou X1 2023/BT/Wireless/Blue
Haylou X1 2023/BT/Wireless/Blue
številka artikla
AH95895845296
OEM
6971664934014
Proizvajalec
XIAOMI
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 5 kos, v četrtek že pri vas

23,84 €

19,54 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 22,98 €
Na zalogi 5 kos, v četrtek že pri vas

23,84 €

19,54 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Brezžične slušalke Haylou X1 2023

EAN izdelka: 6971664934014

Oblikovanje in material

Ohišje iz aluminijeve zlitine z matiranim zaključkom.

Tehnologija Bluetooth 5.3

Zagotavlja nemotene klice in večjo odpornost proti motnjam.

Udobje nošenja

Ergonomska zasnova slušalk in 60-stopinjski kot se prilagaja obliki ušesa.

Življenjska doba baterije

5,5 ure glasbe na eno polnjenje, 24 ur s polnilnim ohišjem.

Čisti klici

Zelo občutljiv mikrofon in algoritem ENC za filtriranje šumov.

Enostavno seznanjanje

Pritisnite gumb za ponastavitev, da obnovite tovarniške nastavitve.

HAYLOU Sound

Zvočni učinki EQ, ki jih lahko prilagodite prek aplikacije.

Gladko igranje

Algoritem z nizko zakasnitvijo za jasen zvok.

Vodoodpornost IPX4

Odpornost na znoj ali rahel dež.

Upravljanje na dotik

Preklapljajte med glasbo in klici, ne da bi morali izvleči telefon.

Lastnosti:

  • Bluetooth 5.3
  • IPX4
  • Ohišje iz aluminijeve zlitine
  • Mat zaključek
  • ENC
  • Podpora za aplikacijo Haylou Sound
  • Nizka latenca
  • Upravljanje na dotik
  • Mikrofon
  • Z enim polnjenjem deluje do 5,5 ure
  • Do 24 ur delovanja baterije s polnilnim ohišjem
  • Kapaciteta baterije slušalke: 35 mAh
  • Kapaciteta baterije polnilnega ohišja: 300 mAh
  • Polnjenje prek USB-C
  • Zvočni kodek: SBC/AAC
  • Kodek Bluetooth: A2DP/AVRCP/HFP

Vsebina paketa:

  • Slušalke
  • Ohišje za polnjenje
  • Polnilni kabel USB-C
  • Navodila

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.