HD9365/10 ELEKTRIČNI ČAJNIK PHILIPS

simbolična fotografija

HD9365/10 ELEKTRIČNI ČAJNIK PHILIPS
HD9365/10 ELEKTRIČNI ČAJNIK PHILIPS
HD9365/10 ELEKTRIČNI ČAJNIK PHILIPS
HD9365/10 ELEKTRIČNI ČAJNIK PHILIPS
HD9365/10 ELEKTRIČNI ČAJNIK PHILIPS
HD9365/10 ELEKTRIČNI ČAJNIK PHILIPS
HD9365/10 ELEKTRIČNI ČAJNIK PHILIPS
HD9365/10 ELEKTRIČNI ČAJNIK PHILIPS
HD9365/10 ELEKTRIČNI ČAJNIK PHILIPS
številka artikla
741014672
Proizvajalec
PHILIPS
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 10 kos, v sredo že pri vas

63,89 €

52,37 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 62,60 €
Na zalogi 10 kos, v sredo že pri vas

63,89 €

52,37 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Philips HD9365/10 - Kuhalnik za vodo

Trajnostna zasnova: čajnik je izdelan iz 100 % bioplastike.

Energetska učinkovitost: kuhalnik je opremljen s funkcijami za varčevanje z energijo.

Zmogljivost: naenkrat lahko zavrete do 1,7 litra vode.

Brezžični in vrtljivi podstavek

Zaradi 360° brezžičnega podstavka je uporaba kotlička preprosta.

Enostaven indikator nivoja vode

Kazalnik nivoja vode je dobro berljiv, zato vedno veste, koliko vode je v kotličku.

Ploščati grelni element

Grelni element kotlička je ploščat za hitro in učinkovito segrevanje vode.

Svetlobni indikator

Kontrolna lučka kaže, kdaj je kotliček vklopljen.

Filter lestvice

Kotel je opremljen s filtrom za odstranjevanje vodnega kamna.

Samodejna zaustavitev

Ko je doseženo vrelišče, se kotliček samodejno izklopi.

Moč kotlička

Moč kotlička je 2 200 W.

Svilnato bela mat površina

Čajnik ima elegantno svilnato belo mat površino.

Dolžina napajalnega kabla

Napajalni kabel kotlička je dolg 80 cm.

Dimenzije in teža

Velikost kotlička je 255 × 159 × 226 mm, teža pa 840 g.

Parametri

Filter
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Poraba energije
Prostornina
Nastavitev temperature
Skrita spirala
Preverjanje delovanja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.