HiMAXX Elegance II 48L senzorski koš za odpadke

simbolična fotografija

HiMAXX Elegance II 48L senzorski koš za odpadke
številka artikla
AG191697
OEM
SOKBG1483
Proizvajalec
C-TECH
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 13.5.2024 že pri vas

89,79 €

73,60 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 86,27 €
Na zalogi 1 kos, 13.5.2024 že pri vas

89,79 €

73,60 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

HiMAXX Elegance II 48L senzorski koš za odpadke Senzorski koš za odpadke HiMAXX Elegance II brez dotika z infrardečim senzorjem za lažjo in bolj higienično uporabo. Preprosto približajte roko ali predmet zgornjemu delu koša in pokrov HiMAXX TouchLess se bo gladko odprl. Ko so odpadki odvrženi v koš, se pokrov v nekaj sekundah ponovno zapre. Koš za smeti HiMAXX lahko tako zelo učinkovito zmanjša pojav bakterij v gospodinjstvih, pisarnah, zdravstvenih ali drugih ustanovah. Senzorski koši HiMAXX Bin vam ponujajo optimalno higiensko rešitev za hitro, čisto in učinkovito odstranjevanje odpadkov. Prednosti košare HiMAXX Bin: - Iz nerjavečega jekla - 100-odstotno delovanje brez dotika (zmanjšuje število bakterij) - Možnost ročnega odpiranja pokrova z gumbom ali ročnega odpiranja z roko - Logiko odpiranja in zapiranja nadzoruje poseben čip HiMAXX - Za pritrditev higienske vrečke za odpadke se uporablja zaklepni obroč HiMAXX, ki omogoča njeno hitro zamenjavo - Baterijsko delovanje - en komplet baterij zadostuje za najmanj 6 mesecev (baterije niso vključene) - Podpira priključitev zunanjega napajalnika (ni priložen). - Novi koši HiMAXX vključujejo vložek z aktivnim ogljem za zmanjšanje vonja po odpadkih! Ti koši bodo označeni z nalepko na barvni škatli: Značilnosti: Prostornina koša: 48 l Dimenzije: v36,5 x š32 x h68 cm, višina z odprtim pokrovom - 91 cm Napajanje: 4x baterije tipa C Zahteve za zunanji napajalnik: DC, 6V/1A, pozitivni pol na notranjem nožičku. Barva: nerjaveče jeklo/črna

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.