Homematic IP Senzor temperature in vlage - notranji
36,80 €
34,67 €
28,42 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Senzor temperature in vlage - notranji
Brezkompromisna nemška kakovost za pametni dom.
Inteligenten način regulacije ogrevanja in varčevanja z energijo.
Združljiv s centralno enoto za natančen nadzor temperature.
Deluje lahko neodvisno od sistema za neposredno regulacijo talnega ogrevanja.
Delovanje sistema
Priročna nastavitev in nadzor prek intuitivne aplikacije.
Takojšen odziv na sporočila in opozorila iz sistema pametnega doma.
Možnost nastavitve in nadzora sistema od koder koli na svetu.
Inteligentno upravljanje
Daljinski upravljalnik in individualni nadzor klime v sobi.
Možnost ocenjevanja stanja vlažnosti v prostoru.
Učinkovit nadzor HVAC ali prezračevanja.
Edinstvena rešitev
Nadzor sobne temperature in postopka ogrevanja glede na individualne potrebe.
Prihranite in zmanjšajte stroške energije za do 30 %.
Inteligentno napovedovanje ogrevanja za največji prihranek energije.
Enostavna montaža
Brezžična komunikacija in delovanje na baterije.
Enostavna namestitev brez potrebe po ožičenju.
Postavite ga lahko kjer koli v prostoru.
Široka paleta aplikacij
Idealen je za vsestransko uporabo v domovih, pisarnah, podjetjih, zdravstvenih ustanovah itd.
Napredno napovedovanje ogrevanja, edinstven nadzorni algoritem in časovni programi.
Optimalna želena temperatura brez izgube energije.
Vsebina paketa:
- 1x senzor temperature in vlage - notranji
- 1x zamenljiv okvir
- 1x montažna plošča (stenski nosilec)
- 2x alkalne baterije AAA
- Material za montažo
- Češka navodila
Parametri:
- Linija: Homematic IP
- Napajanje: 2x 1,5V LR03/mikro/AAA
- Življenjska doba baterije: 2 leti (običajno)
- Stopnja zaščite: IP20
- Delovna temperatura: od 5 do 35 °C
- Dimenzije (Š x V x G): brez okvirja: 55 x 55 x 19 mm, z okvirjem: 86 x 86 x 20 mm
- Brezžični domet (na odprtem območju): 130 m
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.