Homematic IP Senzor temperature in vlage - zunanji, antracit
52,78 €
43,26 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Senzor temperature in vlage - zunanji, antracit
EAN: 4047976505746
Brezžični senzor temperature in vlage za zunanjo uporabo.
Spremlja temperaturo in vlažnost ter podatke prenaša v centralno enoto.
Uporabite
Zaznava temperature med -20 °C in 55 °C ter vlažnost med 0 % in 99 %.
Uporablja se lahko v zaprtih prostorih in na prostem.
Združljiv z izdelki Homematic IP.
Namestitev in delovanje
Brezžična komunikacija in delovanje na baterije.
Odporen na vremenske vplive z zaščito IP44.
Obratovalna temperatura med -20 °C in 55 °C.
Delovanje sistema
Povezava s centralno enoto prek mobilne aplikacije.
Prenos informacij ter posodobitev programske in vdelane programske opreme.
Inteligentno krmiljenje glede na trenutno temperaturo in vlažnost.
Napajanje
2 zamenljivi napajalni bateriji AA.
Izjemno dolgo, do 5-letno delovanje opreme.
Opozorilo o praznem akumulatorju.
Namestitev
Enostavna namestitev brez potrebe po ožičenju.
Material za montažo je vključen.
Vsebina paketa:
- 1x Senzor temperature in vlage - zunanji, antracit
- 2x alkalne baterije AA
- Material za montažo
- Češka navodila
Parametri:
- Linija: Homematic IP
- Napajanje: 2x 1,5 V LR6/Mignon/AA
- Poraba toka: največ 30 mA.
- Življenjska doba baterije: 5 let (običajno)
- Stopnja zaščite: IP44
- Delovna temperatura: od -20 do 55 °C
- Merjeno temperaturno območje: od -20 do 55 °C
- Območje merjene vlažnosti: od 0 do 99 %
- Dimenzije (Š x V x G): 82 x 59 x 41 mm
- Teža: 100 g (vključno z baterijami)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.