Homematic IP Senzor za okna in vrata - optični plus, skrita montaža

simbolična fotografija

Homematic IP Senzor za okna in vrata - optični plus, skrita montaža
Homematic IP Senzor za okna in vrata - optični plus, skrita montaža
Homematic IP Senzor za okna in vrata - optični plus, skrita montaža
Homematic IP Senzor za okna in vrata - optični plus, skrita montaža
številka artikla
31334322
OEM
HmIP-SWDO-I
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

65,65 €

53,81 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 57,46 €
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

65,65 €

53,81 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Homematic IP Senzor za okna in vrata - optični plus, skrita montaža

Brezžični optični senzor, zasnovan za uporabo v zaprtih prostorih. Zanesljiva zaščita za vse vrste oken in vrat. Optična tehnologija, ki temelji na načelu infrardeče svetlobne pregrade. Skrita namestitev in izjemno dolga življenjska doba baterije.

Uporabite

Senzor je zasnovan za skrito namestitev v okvir okna ali vrat. Ko sta okno ali vrata zaprta, ni viden. Vgrajeni sistem optične infrardeče svetlobne zapore zanesljivo zazna odprto ali zaprto okno ali vrata.

Alarmne funkcije

V varnostnem načinu sistem z aktiviranjem optičnega senzorja takoj izvede vnaprej konfigurirano operacijo. Mobilna aplikacija Homematic IP uporabniku zagotavlja najnovejše informacije o stanju varnosti v sistemu pametnega doma.

Funkcija nadzora ogrevanja

V kombinaciji s termostatsko radiatorsko glavo Homematic IP zagotavlja samodejno varčevanje z energijo pri ogrevanju, saj omeji ali zapre dovod toplote v telo radiatorja takoj, ko se odpre okno ali vrata.

Zaščita v primeru sabotaže

Brezžični optični senzor ima kontakt za posege, ki zanesljivo zazna posege in sproži alarm.

Napajanje

2 zamenljivi bateriji AAA omogočata delovanje brez vzdrževanja in zagotavljata do 4 leta izjemno dolge življenjske dobe.

Enostavna montaža

Brezžična komunikacija in delovanje na baterije omogočata enostavno namestitev brez potrebe po ožičenju.

Široka paleta aplikacij

Idealen je za vsestransko uporabo v domovih, pisarnah, podjetjih, zdravstvenih ustanovah itd.

Parametri:

  • Linija: Homematic IP
  • Napajanje: 2x 1,5V LR03/mikro/AAA
  • Poraba toka: največ 50 mA.
  • Življenjska doba baterije: 4 leta (običajno)
  • Stopnja zaščite: IP20
  • Dimenzije (Š x V x G): 166,5 x 12,5 x 19 mm
  • Teža: 47 g (vključno z baterijami)
  • Delovna frekvenca: 868,0-868,6 MHz, 869,4-868,65 MHz
  • Brezžični domet (na odprtem območju): 230 m

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.