Homematic IP Stojalo za baterijske komponente 55 mm
32,90 €
26,97 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Stojalo za sestavne dele baterije 55 mm
S stojalom za baterijske komponente Homematic IP naredite revolucijo v svojem pametnem domu.
Oblikovanje in delovanje
To stojalo služi kot okvir, nosilec z nedrsečimi nogami in priklopna postaja za 55 mm baterijske komponente.
Uporabite
Vključuje in upravlja vse združljive naprave pametnega doma Homematic IP velikosti 55 x 55 mm.
Združljive naprave
- HmIP-STH - Senzor temperature in vlage - notranji
- HmIP-STHD - Senzor temperature in vlage z zaslonom - notranji
- HmIP-WTH-2 - Stenski termostat s senzorjem vlage
- HmIP-WRC2 - Stenski daljinski upravljalnik - 2 gumba
- HmIP-WRC6 - Stenski daljinski upravljalnik - 6 gumbov, s simboli
- HmIP-WRCR - Vrtljivi gumb
- HmIP-SMI55-2 - Detektor gibanja PIR - za 55 mm okvir, notranji
Brezžična naprava v stojalu ima večjo težo, kar zagotavlja večjo stabilnost in daljši čas delovanja zaradi uporabe večjih baterij.
Napajanje
Stojalo lahko deluje tudi kot priklopna postaja za vgrajene naprave brez napajalnih baterij.
Široka paleta aplikacij
Idealen je za vsestransko uporabo v domovih, pisarnah, podjetjih, zdravstvenih ustanovah itd.
Značilnosti
- Nosilec in stojalo za 55-milimetrske komponente z možnostjo prostega prenašanja
- Daljša življenjska doba baterije 55 mm sestavni deli
- Nedrseče noge
Specifikacije
- Serija: Homematic IP
- Napajanje: 2x 1,5 V LR6/Mignon/AA
- Stopnja zaščite: IP20
- Delovna temperatura: od 0 do 50 °C
- Dimenzije (Š x V x G): 90 x 79 x 67 mm
- Dimenzije paketa: 122 x 112 x 97 mm
- Teža: 145 g (vključno z baterijami)
- Teža z embalažo: 256 g
Vsebina paketa
- 1x Stojalo za komponente baterije 55 mm
- 2x alkalne baterije AA
- Češka navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.