Honeywell 1300g Hyperion, USB, črna 1300g-2USB
165,69 €
65,89 €
54,01 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Honeywell 1300g Hyperion - Vaš zanesljiv partner za skeniranje
EAN: 303145
Odlična zmogljivost skeniranja
Uživajte v visokokakovostnem ročnem skeniranju z našo opremo. Njeno agresivno in intuitivno skeniranje zagotavlja odlične rezultate.
Vsestranskost brez kompromisov
Zakaj bi kupovali posebne optične bralnike, če imate lahko vse v enem? Naš skener lahko bere 13-milimetrske črtne kode z razdalje do 457 mm in 3-milimetrske kode visoke gostote.
Najprej odpornost
Naš optični bralnik je najzmogljivejši v svojem razredu. V njegovi zasnovi so uporabljeni samo negibni deli in popolnoma vzdržljivo blaženje, kar zagotavlja dolgotrajno nemoteno delovanje in nizke stroške servisiranja.
Ergonomska zasnova za udobno skeniranje
Format našega optičnega bralnika v obliki pištole je optimiziran za intenzivno ročno skeniranje. To zagotavlja največje udobje in produktivnost.
Samodejno zaznavanje vmesnika
Prihranite čas s samodejnim zaznavanjem in konfiguracijo vmesnika. Naš optični bralnik podpira vse priljubljene vmesnike v eni napravi.
Daljinsko upravljanje optičnih bralnikov
Programska oprema za oddaljeno upravljanje skenerjev MasterMind omogoča skrbnikom IT upravljanje vseh skenerjev v omrežju z enega oddaljenega mesta.
Vsebina paketa
- 1D skener črne barve (1300g-2)
- 3-metrski ravni kabel USB tipa A (CBL-500-300-S00)
- Dokumentacija
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.