HP PC OMEN GT22-0011nc, RYZEN 9 5900X, 64GB DDR4, SSD 2TB, RTX 3080 Ti 12GB, Win11, Key mous, WiFi, BT
4 638,49 €
3 427,05 €
2 809,06 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HP PC OMEN GT22-0011nc
Koda izdelka: 196548548088
Fizični hladilnik, psihični uglaševalec
OMEN HP 45L je zmogljiv igralni računalnik.
Najnovejši procesor AMD in edinstvena hladilna komora.
Enostavna razširitev brez orodja s standardnimi komponentami.
Kriokomora OMEN™
Tekočinskemu hladilniku omogoča, da vsrka hladen zrak in ohladi procesor.
Igralno vozlišče OMEN
Izboljšave programske opreme, možnosti nadzora strojne opreme in storitve v realnem času.
Tehnične specifikacije
Operacijski sistem: Windows 11 Home 64-bitni
Procesor: AMD Ryzen™ 9 5900X, 3,70 GHz največ 4,80 GHz, 64 MB predpomnilnika, 12 jeder
Čipovski nabor: AMD B550
Matična plošča: hanaAOC
Pomnilnik: 64 GB DDR4 3733 MHz (4 × 16 GB) HyperX
Pomnilniške reže: 4 DIMM
Največji pomnilnik: 64 GB
Trdi disk: 2 TB M.2 SSD PCIe 4x4 NVMe TLC
Grafika: NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti, 12 GB namenskega pomnilnika GDDR6
Zvok: integrirana zvočna kartica, podpora prostorskemu zvoku 5.1
Omrežni vmesnik: integriran Ethernet LAN 10/100/1000, Realtek Cava 8852AE WiFi kartica WiFi 6 ax (2x2) z Bluetooth 5.2
Priključki: USB-C 3.2 Gen 2, USB-C 3.2 Gen 1, USB 3.2 Gen 2, USB 3.2 Gen 1, USB 2.0, kombinirani priključek za slušalke/mikrofon, zvočni vhod (linijski vhod), zvočni izhod (linijski izhod), mikrofonski vhod, RJ-45 (LAN)
Video priključki: HDMI 2.1, DisplayPort 1.4
Razširitvene reže: PCI Express x16 (4.0), PCI Express x4 (3.0), M.2 2230, M.2 2280 PCIe Gen4 za SSD
Tipkovnica: tipkovnica USB HP 310
Miška: Miška USB HP 310
Dimenzije izdelka: 20,4 × 47 × 55,5 cm
Teža izdelka: 22,6 kg
Oblikovanje: minitower
Zahteve glede napajanja: 800 W napajalnik, vodno hlajenje
Priložena programska oprema: McAfee LiveSafe™ antivirus (letna naročnina)
Garancija: 2 leti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.