HP PC Z2 SFF G9 450W i7-13700, 2x16GB DDR5 4800, 1TB PCIe-4x4, NVIDIA T1000/8GB 4mDP, brez DVD, miška s tipkovnico USB, Win11Pro
1 887,60 €
1 547,21 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HP PC Z2 SFF G9 450W i7-13700
Operacijski sistem: Windows 11 Pro 64-bitni
Procesor: Intel Core™ i7-13700, do 5,20 GHz, 30 MB predpomnilnika, 16 jeder
Pomnilnik in shranjevanje
Pomnilnik: 32 GB DDR5 4800 MHz (2 × 16 GB)
Pomnilnik: 1 TB M.2 SSD PCIe 4x4 NVMe TLC SED OPAL2
Grafika in zvok
Grafična kartica: NVIDIA T1000, 8 GB namenskega pomnilnika GDDR6
Zvok: integrirana zvočna kartica Realtek ALC3252
Priključki in razširitvene reže
USB: 1× USB-C 3.2 Gen 2x2, 4× USB 3.2 Gen 2, 3× USB 3.2 Gen 1, 3× USB 2.0
Video priključki: 2× DisplayPort 1.4, 4× mini DisplayPort
Razširitvene reže: 1× PCI Express 4.0 x16, 2× PCI Express 3.0 x4, 1× PCI Express 3.0 x1
Dodatki
Tipkovnica: tipkovnica USB HP 320K
Miška: Miška USB HP 128
Garancija in podpora
Garancija: 3 leta na kraju samem
EAN: 196786432330
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.