HU2718/10 VLAŽILNIK ZRAKA PHILIPS

simbolična fotografija

HU2718/10 VLAŽILNIK ZRAKA PHILIPS
HU2718/10 VLAŽILNIK ZRAKA PHILIPS
HU2718/10 VLAŽILNIK ZRAKA PHILIPS
HU2718/10 VLAŽILNIK ZRAKA PHILIPS
HU2718/10 VLAŽILNIK ZRAKA PHILIPS
HU2718/10 VLAŽILNIK ZRAKA PHILIPS
HU2718/10 VLAŽILNIK ZRAKA PHILIPS
številka artikla
741013184
Proizvajalec
PHILIPS
Točke zvestobe: 7
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 9.5.2024 že pri vas

154,62 €

126,74 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 114,90 €
Na zalogi 1 kos, 9.5.2024 že pri vas

154,62 €

126,74 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

HU2718/10 Philipsov vlažilnik zraka

Higiensko vlaženje zraka

Philips HU2718/10 uporablja tehnologijo NanoCloud. Ta tehnologija širi 99 % manj bakterij kot ultrazvočni vlažilniki zraka.

Enakomerno vlaženje za udobno okolje

Vlažilec zraka enakomerno vlaži zrak v vašem domu. Idealen je za prostore do 32 m².

Intuitivno upravljanje

Na zaslonu vlažilnika zraka lahko spremljate kakovost zraka. Izbirate lahko med 3 načini vlaženja.

Nemoten spanec

Tihi način vlažilnika zraka vam omogoča nemoteno spanje, tudi ko vlažilec zraka deluje.

Praktične funkcije za vaše udobje

  • 2L rezervoar za vodo za enostavno vlaženje
  • Funkcija časovnika za vklop in izklop glede na vaše potrebe
  • Samodejno zaznavanje stopnje vlažnosti vsake 3 sekunde
  • 3 nastavitve vlažnosti: 40, 50 ali 60 %

Ohranjajte kožo vlažno

Vlažilec zraka vsrka suh zrak in ga obogati s čistimi molekulami vode. To pomaga ohranjati vlažnost kože in preprečuje srbenje.

Brez belih sledi ali mokrih madežev

Zahvaljujoč 360-stopinjski zasnovi se vlažen zrak enakomerno porazdeli po celotnem prostoru. Tako vam ni treba skrbeti za mokre madeže na tleh in drugih površinah.

Sodoben dizajn za vsak dom

Philipsov vlažilnik zraka HU2718/10 je oblikovan tako, da se prilega vsakemu sodobnemu domu.

Parametri

Znamka
Zaslon

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.