Huawei Watch Buds/Black/Elegant Band/Black
553,12 €
453,38 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HUAWEI WATCH Buds
Dve napravi v eni. Pametna ura HUAWEI WATCH Buds je edinstvena kombinacija ure in brezžičnih slušalk.
Brezžično upravljanje glasbe
S slušalkami lahko upravljate glasbo na povezanem telefonu ali predvajate glasbo neposredno z ure.
Kličite neposredno iz ure
Odstranite slušalke in si jih nataknite na ušesa, da lahko sprejemate klice neposredno z ure.
Kakovostni materiali
Sprednje ohišje ure je izdelano iz nerjavečega jekla, slušalke imajo platinasti polnilni obroč iz nerjavečega jekla in plastično ohišje.
Eleganten trak
Usnjeni trak je širok 22 mm in ustreza zapestjem z obsegom 140-210 mm.
Vodoodpornost IPX4
Ura je zasnovana s pokrovom, ki se odpira in zapira, zato mora biti predal za slušalke suh.
Zaslon AMOLED
Zaslon ima ločljivost 466 x 466 slikovnih pik in diagonalo 1,43".
Povezljivost
- NFC
- Bluetooth: 2,4 GHz, BT5.2, BR BLE
Funkcije
- Spremljanje srčnega utripa
- TruSleep
- SpO2
- Stres
- Koledar cikla
Mikrofon in GPS
Mikrofon ni podprt na uri, je pa na slušalkah. GPS je vključen v uro.
Baterije
Ura ima litijevo polimerno baterijo z zmogljivostjo 410 mAh, slušalke pa baterijo z zmogljivostjo 30 mAh. Čas polnjenja je približno 100 minut.
Združljivost
Združljiv z operacijskim sistemom Android 7.0 in novejšim ter iOS 9.0 in novejšim.
Dimenzije in teža
Dimenzije ure so 47 x 47,5 x 14,99 mm, njena teža pa 77,5 g (vključno s pasom in slušalkami). Teža ene slušalke je 4 g.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.