iGET KITCHEN K2
16,17 €
13,14 €
10,77 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET KITCHEN K2: Pametna tehtnica za prehrano
Enostaven pregled hranilnih vrednosti
Brez dolgotrajnega sledenja in ročnega štetja.
Povezovanje z aplikacijo
iGET HOME prek povezave Bluetooth za enostavno sinhronizacijo.
Bogata zbirka podatkov o hrani
Več kot 1.500 vrst živil za popoln pregled.
Podrobne informacije o živilih
25 hranilnih vrednosti, vključno z vitamini in minerali.
Shranjevanje in sledenje prehrani
Možnost spremljanja prehrane prek aplikacije.
Nosilnost teže
Do 8 kg za različne potrebe.
Enostaven način za nadzor prehrane
Kot nalašč za tiste, ki skrbijo za sestavo hrane.
Ugotovite, kaj jeste
Pametna tehtnica iGET HOME Kitchen K2 vam pomaga vedeti, kaj imate na krožniku.
Za različne skupine ljudi
Idealno za tiste, ki hujšajo, športnike, otroke in osebe s posebnimi dietami.
Uporaba v češčini
Vse izmerjene vrednosti lahko spremljate v češki aplikaciji iGET HOME.
Tehnične specifikacije
- Uporaba: iGET HOME
- Jezik uporabe: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
- Barva: Bela
- Material vrha: steklo
- Baterija: 3x 1,5V AAA
- Največja teža: 5 kg
- Velikost izdelka: 192 x 167 x 20 mm
- Teža izdelka: 0,5 kg
- Velikost paketa: 215 x 175 x 30 mm
- Teža paketa: 0,61 kg
Vsebina paketa
- iGET HOME Kuhinja K2 pametna tehtnica
- 3x 1,5V AAA
- uporabniški priročnik v CZ/SK/DE/EN/PL/HU
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.