iGET SECURITY EP26 White - Baterijska kamera WiFi FullHD, IP65, zvok, samostojna in za alarm M5-4G CZ
81,70 €
62,35 €
51,11 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET SECURITY EP26 White - Baterijska kamera WiFi FullHD
Neodvisen in vsestranski
Kamera iGET SECURITY EP26 deluje samostojno, brez snemalne ali nadzorne enote. Preprosto se povežite z omrežjem Wi-Fi. Poleg tega je združljiva z iGET SECURITY M5.
Uporaba v zaprtih prostorih in na prostem
Magnetni nosilec omogoča dva položaja, kar skupaj z vodoodporno zasnovo zagotavlja prilagodljivost za notranjo in zunanjo uporabo. Za še trdnejšo pritrditev lahko kupite držalo iGET SECURITY EP27.
Tehnične specifikacije
Ločljivost FullHD
Kamera ponuja ločljivost 1080p (1920x1080), zaznavanje gibanja in spletno sledenje prek mobilnega telefona. Aplikacija je na voljo v CZ/SK/EN/PL/HU za operacijska sistema Android in iOS.
Dvosmerni prenos zvoka
Vgrajeni mikrofon in zvočnik omogočata dvosmerni prenos zvoka.
Samodejna nočna luč
Samodejna IR LED nočna luč doseže do 20 metrov.
Oprema in funkcije
- Wi-Fi 2,4 GHz
- Bluetooth 5.0
- Baterija 5200 mAh
- Shranjevanje kartic MicroSD - do 128 GB ali reža za oblak
- Senzor 1/2,9" CMOS, f= 2,8 mm
- Zorni kot 135°
- Stiskanje H.265, 30 sličic na sekundo/1080p
- Odpornost IP65
Nagrade za oblikovanje
Fotoaparat je za svojo praktično in elegantno obliko prejel nagrado iF Design Award 2022.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.