Igra za PS5 Blood Bowl 3 Brutal Edition
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Krvava miza 3 Brutal Edition
Številka izdelka: 3665962005547
Prednaročilo: dobite ekskluzivne logotipe ekip in komplet kock.
Kaj vsebuje ta izdaja?
- Igra Blood Bowl 3
- Paket prilagoditev za črne orke
- Paket prilagoditev za cesarsko plemstvo
- Ekskluzivno Brutal Ball
- Ekskluzivno Brutalna navijačica
- 1.000 Warpstone za spreminjanje igralcev in nakup dodatnih krvnih prepustnic
Postanite trener v igri Blood Bowl 3
V svetu igre Blood Bowl pravila poštene igre ne veljajo. Pričakujte umore, pohabljanje, goljufanje in celo božje posredovanje.
Ključna je strategija
Prevzemite nadzor nad svojo ekipo in s premišljenim postavljanjem igralcev ustavite nasprotnika. Izognite se ali odstranite vse, ki se vam postavijo na pot.
Lastna ekipa
Ustvarjajte in urejajte igralce, navijačice in trenerje. Vendar pazite, poškodbe so pogoste in nekateri igralci lahko zapustijo igrišče z nogami.
Kaj je novega v igri Blood Bowl 3
Nova pravila, nove spretnosti, prenovljena mehanika podajanja in še več.
Nove frakcije
Izbirate lahko med 12 frakcijami, vključno s črnimi orki, cesarskim plemstvom, zavezništvom starega sveta in odpadniki kaosa.
Posebno otroško igrišče
Igrišče s posebnimi pravili za popestritev tekem.
Kampanja za enega igralca
Nova kampanja za enega igralca je na voljo za vse frakcije.
Načini tekmovanja
V novem tekmovalnem načinu se povežite z drugimi igralci vseh ravni in z vsega sveta.
Uradna razvrstitev
Tekmovalna sezona z uradno razvrstitvijo.
Redni klici
Redni izzivi v začasnih igralnih načinih.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.