Igra za sistem PS4 Mafia Trilogy
37,56 €
36,26 €
29,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Trilogija Mafia za PS4
Koda izdelka: 5026555428354
Opis izdelka
Doživite razburljive zgodbe iz obdobja organiziranega kriminala v Ameriki s serijo iger Mafija. Z več kot 18 milijoni prodanih izvodov po vsem svetu je serija ena najbolj priljubljenih v kategoriji akcijskih pustolovščin.
Mafijska trilogija vsebuje:
- Mafia: Definitive Edition s popolno češko lokalizacijo
- Mafia II: Definitive Edition s popolno češko lokalizacijo in vsemi dodatki DLC
- Mafia III: Definitive Edition s češkimi podnapisi in vsemi dodatki DLC
Spoznajte življenje gangsterja v treh različnih obdobjih organiziranega kriminala.
Organizirani kriminal v Ameriki
Spoznajte različna obdobja kriminala od prohibicije do leta 1968. Kot trije moški, ki so se znašli sredi mafijskih intrig, boste izkusili vse težave in adrenalin, ki jih prinaša takšno življenje.
Zgodbe o junakih
Postanite taksist Tommy Angel, ki ga v svet mafije zvabi možnost velikih dobičkov. Lahko pa prevzamete vlogo Vita Scallete, vojnega junaka, ki se zaradi očetovih dolgov znajde v primežu mafije. In nazadnje doživite maščevanje z Lincolnom Clayem, ki se vrne iz vietnamske vojne samo zato, da bi ugotovil, da je italijanska mafija umorila njegovo mafijsko družino.
Ta trilogija ponuja pregledane in predelane različice vseh treh iger, vključno z razširjeno zgodbo iz prvega dela. Doživite življenje mafijca v najboljši luči!
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.