Igra za sistem PS4 NHL 23

simbolična fotografija

Igra za sistem PS4 NHL 23
Igra za sistem PS4 NHL 23
Igra za sistem PS4 NHL 23
Igra za sistem PS4 NHL 23
številka artikla
31076857
OEM
1095144
Proizvajalec
Electronic Arts
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EA SPORTS™ NHL™ 23

EAN: 5035223124313

EA SPORTS™ NHL™ 23 prinaša nove možnosti. Igrajte z najboljšimi igralci na svetu v HUT-u.

Zdaj lahko uporabite več kot 500 animacij gibanja ploščka v zadnjem trenutku. Tako lahko nadzorujete igro po vsakem stiku.

Prenos vsebine

Prenesite vrednost svoje ekipe v igri HUT in preidite na naslednjo generacijo konzol. To pomeni, da lahko na novo konzolo prenesete do 20 predmetov igralcev trenerja.

Igralni sistem

Medplatformno ustvarjanje iger v načinih HUT in World of Chel bo skrajšalo čakanje pred tekmami.

Gibanje ploščka v zadnjem trenutku prinaša novo serijo animacij v igri, ki igri doda novo raven pristnosti in navdušenja.

X-Factor - posodobitev

Z novimi animacijami X-Factorja lahko posnemate priljubljeno žabo Trevorja Zegrasa ali vzdržljivost Sarah Nurse.

Strategija pomoči

Igralne strategije so bile v celoti posodobljene, tako da jih je lažje razumeti in da lahko določite idealen načrt, ki bo ustrezal vašemu slogu igranja.

Avdiovizualna oblika

Novo interaktivno praznovanje zmage v Stanleyjevem pokalu vam ponuja več možnosti za uživanje v zmagoslavju v načinu Organizacija.

Načini igre

V igri HUT se bodo igralci lahko pomerili v številnih novih in spremenljivih formatih tekem.

Način Organizacija je bil temeljito prenovljen, saj lahko igralci zdaj svojo ligo prilagodijo na številne nove načine.

EA SPORTS HOCKEY LEAGUE (EASHL) igralcem omogoča ustvarjanje igre med konzolami iste generacije, kar skrajša čakanje na igre in igralcem omogoča, da se pomerijo z več ekipami.

Parametri

Vrsta blaga
Za napravo
Žanr
Igra
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.