Iiyama Monitor na dotik ProLite TF1015MC-B2, 25,4 cm (10''), CAP 10 dotikov, črn
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Monitor na dotik Iiyama ProLite TF1015MC-B2
Številka izdelka: 4948570116744
Uvodni opis
Monitor na dotik Iiyama ProLite TF1015MC-B2 ima 10-palčno diagonalo z napredno tehnologijo dotika - PCAP (kapacitivno).
Tehnične specifikacije
- Plošča: IPS LED
- Diagonala: 10,1" (25,7 cm)
- Naravna ločljivost: 1280 x 800 (1 megapiksel Full HD)
- Format slike: 16 : 10
- Svetlost: 500 cd/m² tipično (450 cd/m² brez plošče na dotik)
- Kontrast: 1300 : 1 brez plošče na dotik
- Prepustnost svetlobe: 90 %
- Odzivni čas: 25 ms
- Kot: vodoravno/vertikalno 170°, desno/levo 85°, navzgor/navzdol 85°
- Velikost točke: 0,1695 mm
- Delovna površina: 217 x 135,6 mm (8,5 x 5,3")
Funkcije zaslona
- Zaščita pred vodo in prahom: IP65 (spredaj)
- Vodotesno tesnjenje
- Ključavnica OSD 60950 Preskus padca krogle
- Barva okvirja: črna
- Orientacija: vodoravna, navpična, obrnjena navzgor
- VESA: 100 x 100 mm
Tehnologije na dotik
- Tehnologija: projektivna kapacitivna (PCAP)
- Bodov: 10 (HID, samo s podprtim operacijskim sistemom)
- Metoda: pisalo, prst, rokavice (lateks)
- Vmesnik: USB
Povezljivost
- 1 x VGA
- 1 x HDMI
- 1 x DisplayPort
- MiniJack
- HDCP: da
Napajanje
- Energijski razred: A
- Vir: zunanji
- Napajanje: DC 12 V
- Poraba energije: 10 W tipično, 1,2 W v stanju pripravljenosti, 1,2 W izklopljeno
Splošne informacije
- Barva: črna
- Teža: 1,4 kg
- Dimenzije (Š x V x G): 260,5 x 183,5 x 39,5 mm
Vsebina paketa
- Monitor TF1015MC-B2
- Napajalni kabel (1,8 m)
- USB, HDMI, DP (vsi 1,8 m)
- Napajalnik za izmenični tok
- Disketa z gonilnikom plošče na dotik (CD-ROM)
- Zunanji gonilnik
- Uporabniški priročnik, varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.