Iiyama ProLite T1731SAW-B5, 43,2 cm (17''), SAW, črna

- 11%

simbolična fotografija

Iiyama ProLite T1731SAW-B5, 43,2 cm (17''), SAW, črna
številka artikla
33053006
OEM
T1731SAW-B5
Proizvajalec
iiyama
Točke zvestobe: 26
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

monitor na dotik (5:4), 43,2 cm (17''), zaslon na dotik, površinski akustični val, 1280x1024 slikovnih pik, namestitev VESA (100x100 mm), 5 ms, svetlost: 230 cd, vidni kot: 170/160°(V/V), kontrast: 1000:1, zvok, VGA, priključek Display-port, HDMI, vmesnik na dotik: USB, IP54, priloženo: napajalnik, napajalni kabel, QSG, barva: črna

17-palčni ProLite T1731SAW-B5 temelji na tehnologiji dotika, ki jo podpirajo akustični valovi. Ta tehnologija zagotavlja natančnost dotika in popolno kakovost slike. Zaslon je prekrit s posebno stekleno plastjo, ki ščiti napravo pred poškodbami. Monitor lahko upravljate z rokami (tudi v rokavicah iz lateksa) ali s pisalom. Elegantno ohišje v kombinaciji s širokim razponom nastavitev zaslona (do 90 navzgor) zagotavlja udobno delo v različnih okoljih. Gumbi MENU se nahajajo na strani ohišja monitorja. Z njihovo pomočjo je mogoče blokirati funkcije na dotik, kar je zelo koristno, na primer pri čiščenju zaslona. ProLite T1731SAW-B5 je idealen za uporabo na prodajnih mestih, mestih obveščanja, v izobraževanju in še marsikje drugje.

Diagonala monitorja 17", 43 cm
Plošča TN LED
Naravna ločljivost 1280 x 1024 (1,3 megapiksla)
Format slike 5:4
Svetlost 250 cd/m2 tipično
Svetlost 230 cd/m2 brez plošče na dotik
Kontrastno razmerje 1000:1 brez plošče na dotik
Prepustnost svetlobe 92 %
Čas ponovitve 5ms
Vidni kot vodoravno/navpično: 170°/160°, levo/ševno: 85°/85°, navzgor/navzdol: 80°/80°
Podpora za barve 16,7 milijona 8-bitnih (6-bitnih Hi-FRC)
Horizontalna frekvenca 31 - 80KHz
Vertikalna frekvenca 50 - 75Hz
Arbeitsfläche V x B 338 x 270 mm, 13,3 x 10,6"
Velikost točke 0,264 mm
Barva okvirja črna, mat

Parametri

Vrsta blaga
Diagonala zaslona (")
Vmesnik
Ločljivost zaslona
Sloj na dotik
Vrsta plasti na dotik
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.