Insta360 ONE RS (izdaja 4K)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Insta360 ONE RS (izdaja 4K)
EAN: 6970357853335
Modularna akcijska kamera za vse priložnosti
Insta360 ONE RS je zasnovan za prilagajanje. Izbirate lahko med širokokotnim objektivom 5,3K, objektivom 4K Boost ali dvojnim 360° objektivom z ločljivostjo 5,7K.
4K Boost mod
Modus 4K Boost z 1/2-palčnim čipom 48 MP je idealen za akcijske posnetke. Ponuja snemanje 4K pri 60 sličicah na sekundo, 8-kratno upočasnjeno snemanje videoposnetkov in način 6K Widescreen.
5.3K mod s palčnim čipom
Ta vrhunski modul ponuja najboljšo kakovost slike med akcijskimi kamerami. Snemajte v ločljivosti 5,3K in s 30 sličicami na sekundo ali 5-krat počasi snemajte v ločljivosti FullHD s 120 sličicami na sekundo.
Dvojni 360-stopinjski objektiv Mod
Dvojni 360-stopinjski objektiv snema videoposnetke v ločljivosti 5,7K pri 30 sličicah na sekundo. Izberete lahko najljubši kot in ga izvozite kot standardni videoposnetek.
Izboljšano jedro kamere
Novo jedro ONE RS Core zagotavlja izboljšano stabilizacijo FlowState za tekoče videoposnetke, ki jih lahko takoj delite v družabne medije.
Vodoodporen in trpežen
Insta360 ONE RS je vodoodporna do globine 5 metrov in je zasnovana tako, da absorbira udarce, zato je idealna za zahtevne športne razmere.
Naredite vtis
Insta360 ONE RS ponuja napredne funkcije, kot so SlowMotion, Hyperlapse in MultiView. V laboratoriju za posnetke lahko s pomočjo predlog ustvarite zapletene posnetke.
Najboljša aplikacija za 360° videoposnetke
Mobilna aplikacija Insta 360 ponuja najboljši vmesnik za rezanje in urejanje 360° videoposnetkov. Funkcija FlashCut izbere najzanimivejše trenutke iz vašega 360° videoposnetka.
V paketu boste našli
- Jedro kamere ONE RS
- Baterijski modul ONE RS
- Montažni nosilec
- Polnilni kabel
- Krpa za čiščenje objektiva
- Modul 4K Boost
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.