INTEL NUC June Canyon mini PC NUC7CJYH2/Celeron J4025/DDR4/4GB RAM 64GB eMMC Win 11 Home - brez EU kabla

- 8%

simbolična fotografija

INTEL NUC June Canyon mini PC NUC7CJYH2/Celeron J4025/DDR4/4GB RAM 64GB eMMC Win 11 Home - brez EU kabla
INTEL NUC June Canyon mini PC NUC7CJYH2/Celeron J4025/DDR4/4GB RAM 64GB eMMC Win 11 Home - brez EU kabla
INTEL NUC June Canyon mini PC NUC7CJYH2/Celeron J4025/DDR4/4GB RAM 64GB eMMC Win 11 Home - brez EU kabla
INTEL NUC June Canyon mini PC NUC7CJYH2/Celeron J4025/DDR4/4GB RAM 64GB eMMC Win 11 Home - brez EU kabla
številka artikla
31077169
OEM
BOXNUC7CJYSAMN
Proizvajalec
Intel
Točke zvestobe: 9
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

INTEL NUC June Canyon mini PC NUC7CJYH2

Junijski model mini računalnika Canyon je mini osnovni računalnik.

Procesor

Vrsta procesorja je Intel Celeron, model J4025. Osnovna frekvenca procesorja je 2 GHz. Procesor ima 2 jedri in 2 niti. Predpomnilnik procesorja je 4 MB.

Pomnilnik in disk

Vrsta pomnilnika je DDR4-SDRAM, 1,2 V, SO-DIMM. Največji notranji pomnilnik je 8 GB. Število pomnilniških rež je 2x. Format notranjega pogona je 2,5-palčni pogon. Pomnilnik je 4 GB DDR4 SO-DIMM 64 GB eMMC na vgrajenem disku.

Grafika in omrežje

Vgrajena grafika je Intel UHD Graphics 600. Integrirana omrežna kartica je Realtek 8111H-CG. Wi-Fi je Intel Wireless-AC 9462. Vključen je Bluetooth.

Vhodi/izhodi

USB - 2x sprednji in 2x zadnji USB 3.0. HDMI - 2x. SDXC s podporo UHS-I. Število podprtih zaslonov: 2x.

Zasnova in dimenzije

Tip omarice je UCFF, črne barve. Dimenzije so 115 x 111 x 51 mm. Prednameščen je operacijski sistem Windows 11 Home v načinu S.

EAN izdelka: 5032037220828

Parametri

Zaporedje procesorjev
Vmesnik
Oblikovanje računalnika
Vrsta diska
Model grafične kartice
Vrsta spomina
Frakvenca spomina
Zasedeno/skupaj RAM slotov
Število USB 3.2 Gen 1
Vrsta sklopa
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.