INTEL NUC Lite Kit NUC11TNKi7, i7 Core 1165G7/DDR4/USB3.0/LAN/Wi-Fi/IrisXe/M.2/EU napajalni kabel (Tiger Canyon)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Intel NUC 11 Pro Kit NUC11TNKi7
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE
Zbirka izdelkov | Komplet Intel NUC s procesorji Intel Core™ 11. generacije |
Številka odbora | NUC11TNBi7 |
Faktor oblike plošče | UCFF (4" x 4") |
Vtičnica | Spajkani BGA |
Oblika notranjega pogona | SSD M.2 |
# podprtih notranjih pogonov | 2 |
TDP | 28 W |
Podprta vhodna napetost DC | 12-20 VDC |
Vključen procesor | Procesor Intel Core™ i7-1165G7 (12M predpomnilnik, do 4,70 GHz) |
Skupno število jeder | 4 |
Skupaj niti | 8 |
Največja velikost pomnilnika (odvisno od vrste pomnilnika) | 64 GB |
Vrste pomnilnika | DDR4-3200 1,2V SO-DIMM |
Največje število pomnilniških kanalov | 2 |
Največje število modulov DIMM | 2 |
Integrirana grafika | Da |
Grafični izhod | Dvojni HDMI 2.0b s funkcijo HDMI CEC, dvojni DP 1.4a prek tipa C |
# podprtih zaslonov | 4 |
Revizija PCI Express | Gen 4 (reža m.2 22x80); Gen 3 (sicer) |
Konfiguracije PCI Express | PCIe x4 Gen 4: M.2 22x80 (ključ M) PCIe x1 Gen 3: M.2 22x42 (ključ B) PCIe x1: M.2 22x30 (ključ E) |
Reža za kartico M.2 (brezžična) | 22x30 (E) |
Reža za kartico M.2 (shranjevanje) | 22x80 NVMe (M); 22x42 SATA (B) |
# vhodov USB | 4 |
Konfiguracija USB | Spredaj: 2x USB 3.2 Zadaj: 2x USB 4 (tip C), 1x USB 3.2, 1x USB 2.0 Notranji: 1x USB 3.2 na m.2 22x42 (nožice), 2x USB 2.0 (glave) |
Vgrajen LAN | Intelov krmilnik Ethernet i225-LM |
Vgrajeno brezžično omrežje | Intel Wi-Fi 6 AX201 |
Vgrajen Bluetooth | Da |
Dodatni naslovi | Sprednja plošča (PWR, RST, 5V, 5Vsby, 3,3Vsby); notranji 2x2 priključek za napajanje |
# Priključkov Thunderbolt™ | 1x Thunderbolt™ 4, 1x Thunderbolt™ 3 |
Dimenzije ohišja (d x š x v) | 117 x 112 x 37 mm |
Nova navodila Intel AES | Da |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.