Intellinet Patch kabel Cat5e SFTP 5m črn, pribl.
2,53 €
2,07 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Vrsta komponente: pr10gigabitni prenos podatkov po kablu z zvitim parom - Nova generacija omrežne tehnologije. Intellinet Network Solutions Cat6a kabli zagotavljajo 10gigabitni prenos podatkov prek kabla z zvitimi paricami, kar omogoča povezave na razdaljah do 100 metrov. Low Smoke Zero Halogen (LSZH/LS0H) je kabelski plašč iz polipropilena, ki zmanjšuje količino strupenih in korozivnih plinov, ki se sproščajo v primeru gorenja. LSZH se običajno uporablja v slabo prezračevanih prostorih in postaja zelo priljubljen tam, kjer je zaščita ljudi in opreme pred strupenimi in jedkimi plini ključnega pomena. Razširjene zmogljivosti- Standard Cat6a razširja električne specifikacije Cat6 z 250 MHz na 500 MHz- Idealen za povezave med strežniki, strežniki in shrambami ter strežniki in stikali- Uporablja se tudi za distribuirano hrbtenico, 10Gb-na namizje in žično aktivno cono- Podpira aplikacije PoE in PoE , kot so VoIP, WAP in varnostDoživljenjska garancijaStrogi proizvodni standardi zagotavljajo najvišjo kakovost vseh izdelkov Intellinet Network Solutions. Za te kable velja doživljenjska garancija - najmočnejša zaveza, ki jo podjetje lahko prevzame.
Razširjena kategorija 6 (Cat6a)
Kvalifikacija za 10-gigabitni ethernet
500 MHz
Kabel z nizko vsebnostjo dima brez halogena (LSZH/LS0H) z vtisnjenim čevljem
Zaščiten, popolnoma zaščiteni kabel z zvitimi pari
Doseg povezave do 100 metrov
Združljiv s kabli T568A in T568B
Podpira standard IEEE 802.3af in je združljiv z napajanjem DTE
Popolnoma združljiv z vsemi prejšnjimi kategorijami kablov, vključno s kategorijami 6, 5e in 5
Doživljenjska garancija
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.