iPega PG-9083B igralni krmilnik z MT/TB nastavkom za Android/iOS/Nintendo Switch/Windows/PS 3, barva plamena
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Igralni krmilnik iPega PG-9083B
Z igralnim krmilnikom iPega PG-9083B dvignite raven igranja na višjo raven.
Združljivost
Krmilnik je združljiv s sistemi Android, iOS, Windows, Nintendo Switch in PS 3.
Široka paleta opreme
Podpira naprave širine do 280 mm, vključno s pametnimi telefoni in tabličnimi računalniki.
Bluetooth 5.0
Zagotavlja stabilno in hitro povezavo. Za igranje na računalniku ali napravi Nintendo Switch lahko priključite tudi kabel.
Baterija z dolgo življenjsko dobo
Zagotavlja do 15 ur delovanja PG-9083B, kar vam omogoča dolge ure igranja iger.
Ergonomska zasnova
Zasnova krmilnika je ergonomska, zato lahko uživate v dolgih urah igranja brez utrujenosti.
2 možnosti priključitve
- Brezžično prek povezave Bluetooth 5.0
- S kablom lahko igrate na računalniku ali konzoli
Odlično premišljena zasnova
Drsna zasnova krmilnika omogoča prilagajanje njegove širine za enostavno namestitev pametnega telefona ali tabličnega računalnika.
Široka združljivost
Združljiv je s telefoni in tablicami z operacijskim sistemom Android 6.0 ali iOS 11.0-13.3.1, Nintendo Switch in osebnim računalnikom Windows.
Ergonomska zasnova
Krmilnik je zasnovan tako, da je med igranjem kar najbolj udoben.
Dolg čas delovanja - priročno polnjenje
Baterija z zmogljivostjo 380 mAh zagotavlja do 15 ur delovanja. Polnjenje je mogoče s priloženim kablom microUSB.
Tehnične specifikacije:
- Producent.
- Model: PG-9083B
- Barva: FLAME
- Povezljivost: žična / Bluetooth
- Različica Bluetooth: 5.0
- Doseg Bluetooth: 8 m
- Kapaciteta baterije: 400 mA
- Čas delovanja z enim polnjenjem: približno 15 ur
- Čas polnjenja: približno 3 h
- Čas pripravljenosti: do 30 dni
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.