iPega PG-SW001B Brezžični igralni plošček / krmilnik, črn
42,41 €
37,55 €
30,78 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iPega PG-SW001B Brezžični igralni plošček / krmilnik, črn
EAN: 6987245320015
Predstavitev izdelka
Z igralnim krmilnikom iPEGA PG-SW001B dvignite raven igranja na višjo raven. Ta zmogljivi krmilnik je zasnovan za naprave Nintendo Switch, osebne računalnike in naprave s sistemom Android.
Igranje v potopitvenem okolju
Krmilnik ima dvojni motor za vibracije in 6-osni žiroskop za hiter odziv, kar zagotavlja poglobljeno izkušnjo.
Programirljivi gumbi
Omogoča programiranje različnih gumbov za ustvarjanje lastnega igralnega okolja.
Ergonomska zasnova
Z ergonomsko obliko in indikatorjem LED je ta krmilnik udoben in enostaven za uporabo.
Turbo funkcija
S podporo turbo lahko igrate hitro in učinkovito ter tako pridobite prednost pred nasprotniki.
Široka združljivost
Združljiv je z napravami Nintendo Switch, Windows PC in Android, zato lahko v igrah uživate na skoraj vseh napravah.
Tehnične specifikacije
- Producent.
- Model: PG-SW001B
- Barva: črna
- Povezljivost: brezžična / Bluetooth
- Različica Bluetooth: 3.0
- Doseg Bluetooth: 8 m
- Kapaciteta baterije: 650 mAh
- Delovna napetost: DC 3,7 V
- Delovni tok: 200 mA
- Vhodna napetost: DC 5V
- Vhodni tok: 500 mA
- Čas delovanja z enim polnjenjem: približno 6 ur
- Čas polnjenja: približno 3 h
- Čas pripravljenosti: do 30 dni
- Vrata za polnjenje: USB-C
- Število programabilnih gumbov: 4
- Vibracije: da (v kabelskem načinu)
- Združljivost: Nintendo Switch, Win 7/8/10, Android HID, Android TV
Dimenzije in teža
Teža paketa: 0,325 kg
Dimenzije paketa: 7,00 cm x 16,10 cm x 17,60 cm
Garancija
Za izdelek velja 24-mesečna garancija proizvajalca.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.