Jabra Evolve2 Buds/Stereo/ANC/USB-C/BT/Wireless/MS/črna
349,05 €
324,08 €
265,64 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Jabra Evolve2 Buds - Profesionalne slušalke za hibridno delo
Evolve2 Buds so resnično brezžične slušalke, zasnovane za hibridno delo. Ponujajo aktivno odpravljanje šumov (ANC) in so opremljene s tehnologijo MultiSensor Voice.
Tehnične specifikacije
- Velikost zvočnika: 6 mm
- Pasovna širina zvočnika (glasbeni način): 20 Hz - 20000 Hz
- Pasovna širina zvočnika (način pogovora): 80 Hz - 8.000 Hz
- Podprti zvočni kodeki: AAC, SBC
- Zaščita sluha: PeakStop, EU za poklicni hrup, G616
- Tip mikrofona: MEMS
- Število mikrofonov: 6
- Pasovna širina mikrofona: 80 Hz - 8 000 Hz
Oblikovanje in udobje
Slušalke so opremljene z gelskimi nastavki v treh velikostih in so izdelane iz silikona. Ponujajo tudi mono način.
Življenjska doba baterije
- Skupna življenjska doba baterije z ANC: do 33 ur
- Čas predvajanja glasbe z izklopljenim sistemom ANC: do 10 ur
- Čas predvajanja glasbe z vklopljenim sistemom ANC: do 8 ur
- Čas pogovora: do 5 ur
Polnjenje
Slušalke lahko polnite s kablom USB-C ali brezžično. Polnjenje traja do 120 minut, hitro polnjenje v 5 minutah pa omogoča do 1 uro uporabe.
Povezovanje
Slušalke se povežejo prek adapterja Bluetooth USB-C ali Bluetooth 5.2. Delovni domet je do 20 m, hkrati pa jih lahko povežete z do 8 napravami Bluetooth.
Dimenzije in teža
- Dimenzije glavne enote (Š × V × G): 19 × 16 × 18 mm
- Dimenzije polnilnega ohišja (Š × V × G): 75 × 38 × 28 mm
- Teža slušalk (ena slušalka): 5,4 g
- Teža (polnilno ohišje): 52 g
Stopnja zaščite IP
Slušalke imajo stopnjo zaščite IP57, kar pomeni, da so odporne na prah in vodo.
Certifikat TCO
Slušalke imajo certifikat TCO.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.