Jabra slušalke Bluetooth TALK 25 SE
46,77 €
38,34 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Jabra slušalke Bluetooth TALK 25 SE
Odlična izbira za priročno komunikacijo
Slušalke Jabra Bluetooth TALK 25 SE so idealne za službene klice in pogovore z družino.
Tehnične specifikacije
- Čas delovanja baterije: do 9 ur pogovorov
- Način polnjenja: micro USB
- Čas polnjenja USB: 2 uri
- Vrsta baterijske celice: AHB371030PA
- Kemična sestava baterijske celice: litij-ionski polimer
- Napetost baterije: 3,7 V
- Različica Bluetooth: v5.0
- Bluetooth / brezžični doseg: 10 m
- Mikrofon: DA
- Nadzor glasnosti: DA
- Združljivost nadzora: IOS/Android
- Občutljivost mikrofona: -42 dB
- Tip mikrofona: ECM
- Način zvočnega izhoda: mono
- Premer zvočnika: 11 mm
- Frekvenčno območje: od 100 Hz do 10 kHz
- Največja moč zvočnika: <118 dBA pri kateri koli frekvenci
- Impedanca zvočnika: 32 ohmov
- Občutljivost zvočnikov: 103 dB
- Največja vhodna moč zvočnika: 10 mW
Prednosti uporabe
Slušalke omogočajo kristalno čist zvok, pretakanje glasbe, podcaste in navigacijsko vodenje. Zaradi dolge življenjske dobe baterije in funkcije varčevanja z energijo ni nevarnosti, da bi se slušalke izpraznile ob najslabšem možnem času.
Še vedno na poziv
Slušalke Talk 25 SE zagotavljajo udobno komunikacijo, medtem ko telefon ostane v žepu ali na mizi. Vaše roke bodo proste za druge dejavnosti.
Nemoten zvok
Vsesmerni mikrofon in 11 mm dinamični zvočnik zagotavljata kristalno čist zvok za telefonske klice.
Univerzalna uporaba
Uživajte v dolgem trenutku z glasbo ali učinkovito izkoristite čas s podkasti. V slušalke lahko prenašate tudi druge zvoke iz pametnega telefona, na primer glasovne ukaze za navigacijo GPS.
Priročno upravljanje
Slušalko lahko udobno nosite z ušesnim nastavkom ali brez njega. S tehnologijo Bluetooth 5.0 z dosegom do 10 metrov lahko s slušalko Talk 25 SE povežete do 8 naprav in se hkrati povežete z dvema.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.